ECB
Glad i forumet
jeg var så utrolig heldig og ble overrasket med babyshower i dag.
Det var utrolig koselig og jeg satt virkelig pris på det.
Men nå har jeg lyst til å gjøre litt ekstra stas på mannen min.
Han fleipa med at han aldri har fått babyshower eller noe slikt. Så jeg har bestemt meg for å organisere det for han.
Det blir en helt enkel guttekveld med øl og potetgull og youtube glaning hjemme hos en kompis. Jeg har slått meg på lag med fruen til kompisen slik at hun skal hjelpe meg med å sette ut og slikt.
Jeg har laget gruppe på fb for de som skal delta og tenkte jeg skulle lage en liste over mulige gaver. Har alt vi trenger til lille så jeg vil skrive ned mest mulig ting til pappan. Har dere noen tips på typiske pappa ting?
Jeg tenkte
Bleier
Våtservietter
Øl
Snus
Kondomer(er baby nr 6 for han)
Gavekort på bensinstasjon ( han skal kjøre opp til motorsykkel snart)
Trenger flere ting å sette på denne listen.
Det var utrolig koselig og jeg satt virkelig pris på det.
Men nå har jeg lyst til å gjøre litt ekstra stas på mannen min.
Han fleipa med at han aldri har fått babyshower eller noe slikt. Så jeg har bestemt meg for å organisere det for han.
Det blir en helt enkel guttekveld med øl og potetgull og youtube glaning hjemme hos en kompis. Jeg har slått meg på lag med fruen til kompisen slik at hun skal hjelpe meg med å sette ut og slikt.
Jeg har laget gruppe på fb for de som skal delta og tenkte jeg skulle lage en liste over mulige gaver. Har alt vi trenger til lille så jeg vil skrive ned mest mulig ting til pappan. Har dere noen tips på typiske pappa ting?
Jeg tenkte
Bleier
Våtservietter
Øl
Snus
Kondomer(er baby nr 6 for han)
Gavekort på bensinstasjon ( han skal kjøre opp til motorsykkel snart)
Trenger flere ting å sette på denne listen.