Babyshower[emoji322]

Septembermamma91

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg ble overrasket av familie og venner med babyshower idag! så stas[emoji122] Masse deilige kaker og så utrolig mye fine gaver!
Og så koselig med en dag med de jeg er så glad i[emoji173]️

Noen fler som har fått babyshower enda?

Så koselig :happy: har ikke brukt å ha babyshower i vår familie, og heller ikke i vennegjengen. Har vært med på et par da - veldig hyggelig :-)

Så koselig :happy:
Det blir babyshower for meg i slutten av mai. Egentlig så er tradisjonen å overraske, men jeg ønsker ikke å bli overrasket så da respekterer de det slik at jeg vet når det er og hvem som kommer :)

Så koselig [emoji4] jeg fikk sist svangerskap, det var veldig hyggelig! Regner ikke med å få igjen denne gangen og det er helt greit [emoji4] Hvordan er det for dere andre flergangsgravid? Regner dere med å få denne gangen?

Jeg fikk det ikke sist og får det nok ikke denne gangen heller. Men vde nærmeste har kjøpt gaver til den lille som jeg har fått nå før fødsel også kommer det nok noe etterpå også :)

Jeg ble overrasket forrige søndag med en fantastisk babyshower :love7

Jeg regner med jeg får det og det burde vel skje snart tenker jeg:p Blir slitsomt hvis det drøyer for nærme termin også tenker jeg. Har hinta voldsomt til søstern om at det må skje noe snart i allefall. Var litt usikker på om jeg ville ha i starten, men nå er jeg så i babybobla at jeg synes det hadde vært veldig hyggelig;)

Jeg ble super overrasket av en helt amazing babyshower [emoji178] hele leiligheten var dekt i rosa, gaver, mat og snacks med maaaaaange av mine kjære [emoji178] måtte felle noen tårer over kor fantastiske folk jeg har rundt meg [emoji178]IMG_3142.JPGIMG_3142.JPG

Jeg fikk med nr 1. Veldig koselig :)
Denne gang har jeg sagt at jeg ikke ønsker noe store greier, men om de nærmeste vil lage til noe vil jeg heller ut å spise og bare kose oss uten mann og barn :P

Dette er min nr. 3, fått shower med de to andre også. Men ble overrasket over at de gjorde det så stort også denne gangen![emoji173]️

Fikk med første, var kjempe koslig.
Fikk ikke med nr 2 og regner ikke med å få med nr 3 heller.

Det har ikke vært vanlig her med babyshower de andre gangene jeg har vært gravid så jeg har aldri fått det før.
Trodde søsteren min kom til å arrangere for meg, men tok tydeligvis feil. For hun sa rett ut for noen dager siden om jeg viste om ei veninne kom til å arrangere for meg. For hun(søsteren min) hadde ikke tid.
Så nå regner jeg egentlig ikke med at det blir noe. Begynner å bli så nært termin og formen min er helt i bunn. Noe de rundt meg vet.

Vi har tradisjon for babyshower i vennegjengen, har arrangert en drøss selv og regner med at det blir arrangert for meg snart. Sist jeg var gravid orket jeg ikke tanken på overraskelsesfest, så da visste jeg om datoen på forhånd. Denne gangen gleder jeg meg til å bli overrasket! :P :)

Så koselig [emoji4] jeg fikk sist svangerskap, det var veldig hyggelig! Regner ikke med å få igjen denne gangen og det er helt greit [emoji4] Hvordan er det for dere andre flergangsgravid? Regner dere med å få denne gangen?

Hadde sist og. Med runde nr 2 har vi heller koselig middag og gir gaver[emoji4]

Ble overrasket med babyshower lørdag som var av mine venninner. Kjempekoselig :-) Vi har hatt babyshower for 2 andre venninner også så regnet med de ville ha for meg også :-)

Skulle ha med første, de hadde tenkt å ha det 3 uker før termin. Da var formen min veldig dårlig så jeg sa jeg ikke hadde noe ønske om en babyshower da. Syntes det var veldig seint å ha den da også, er vel vanlig å ha det litt tidligere?
Denne gangen har de planlagt babyshower for meg i slutten av mai, vet bare dato ikke noe mer så jeg gleder meg :Heartred Skulle egentlig være en overraskelse men vi skal reise rundt samme tid så da sa de at jeg måtte sette av den dagen til babyshower. :)

Det var ikke vanlig med babyshower når jeg fikk førstemann. Men ble overrasket med babyshower med andremann :) Nå veit jeg at det blir samlet en gjeng med venninner til babylunsj i slutten av mai[emoji4] De fleste av venninnene har fått barn nå, så vi har laget oss en tradisjon at vi bare samles og spiser god mat og koser oss. Pleier spleise på en gave som vi veit mangler i forhold til utstyr, eller kjøper joggedress etc til mamma’n som hun vil ha godt brukt for når baby kommer :)

Det var ikke vanlig med babyshower når jeg fikk førstemann. Men ble overrasket med babyshower med andremann :) Nå veit jeg at det blir samlet en gjeng med venninner til babylunsj i slutten av mai[emoji4] De fleste av venninnene har fått barn nå, så vi har laget oss en tradisjon at vi bare samles og spiser god mat og koser oss. Pleier spleise på en gave som vi veit mangler i forhold til utstyr, eller kjøper joggedress etc til mamma’n som hun vil ha godt brukt for når baby kommer :)

Samme her[emoji4]

Jeg har ikke hatt det før, var ikke vanlig da. Nå tror jeg vet at det kanskje kan bli noe, men har virkelig ingen anelse... Bare på følelsen at jeg «får noe tilbake» ;)

Back
Topp