E-40701959
Flørter med forumet
Uke 35+5 med første barn. Dagens lille tekst i babyverden-appen starter med "Har du blitt overrasket med babyshower?" og svaret for meg er nei. Tviler på at det kommer heller, siden det er såpass sent i svangerskapet, begge søstrene mine er utenlands og venninnene mine er litt spredt rundt omkring i Norge.
Trodde ikke jeg brydde meg om sånt, men merker nå at det faktisk er litt sårt. Jeg har ikke lyst på gaver (vi har kjøpt inn det aller meste til både mor og baby allerede), men det hadde vært veldig stas med et lite selskap med kake og leker. Spesielt siden jeg er blant de første til å få unge, så jeg er bekymret for hvordan det vil påvirke vennskapene videre...
Trodde ikke jeg brydde meg om sånt, men merker nå at det faktisk er litt sårt. Jeg har ikke lyst på gaver (vi har kjøpt inn det aller meste til både mor og baby allerede), men det hadde vært veldig stas med et lite selskap med kake og leker. Spesielt siden jeg er blant de første til å få unge, så jeg er bekymret for hvordan det vil påvirke vennskapene videre...
Gikk ut i perm for en uke siden liksom, så er ikke tiden til noe på jobben liksom…
Var bare noen dager til termin. Hun går bestandig over tiden dog (var da hennes nr4). Var ikke snakk om gaver da,mest bare.. ta med noe mat og spise sammen. Ha litt gjettelek på "når blir baby født, og hvilket navn får han, og vekt/lengde", mener jeg.
Trenger jo ikke være store greiene heller.