Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig at du skal arrangere for henne, er det hennes første barn og vet dere kjønnet?
Mange enkle oppskrifter på bleiepakke på nett ihvertfall, veldig enkelt å lage, trenger bare bleier, noe fint bånd og litt "pynt" som smokker og en bamse f.eks.
Leker er det veldig mye å velge mellom, quiz, sette smokken på babyen, gjette magestørrelse, gjette fødselsdato, vekt og lengde og en lek hvor man skal gjette hva slags sjokolade det er som er smeltet oppi forskjellige bleier (ekkel men morsom)
Utrolig kul bleiesykkel!http://tonerosedesign.com/?p=326 (Litt vanskelig å lage, men vel verdt det, for den er så kul!)
Jeg skal arrangere "mini-shower" for en venninne av meg, som ikke vil ha noe stor ståhei, så hun får en sånn bleie-motorsykkel, en oppskriftsbok som jeg har laget selv (med oppskrifter på babymat, da hun ønsker å lage det fra bunnen av denne gangen), og en ammekurv. (En fin kurv med ammeinnlegg, ammesalve, en god fuktighetskrem, oppsamlere o.l)
![]()
Enig! Min ble ikke like "strøken," men jeg mistenker at hun med bloggen kanskje har øvd litt, hehe..Utrolig kul bleiesykkel!
Wooow, kult. Har du bilder av den?Jeg lagde bleiebabyEn bleiekake som ser ut som en baby.. Ble veldig søt
Også hadde noen andre laget cupcakes med blå "krem" på![]()