Babyshower barn nr 2

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Er det vanlig med babyshower for de som venter barn nr 2? :)

Der jeg bodde før var det ikke vanlig med babyshower, så jeg har ikke hatt noen.

Fikk minste etter vi flyttet hit og med barselgruppen hans ble jeg kjent med noen jenter og deres venninner.
Mini er nå 3 år så naturlig har noen av disse jentene fått babyer etter jeg ble kjent med dem.
Alle har fått babyshower uansett om de har ventet nummer 1, 2 eller 3.

Med andre ord, man kan gjøre som man vil :)

Jeg tror det er forskjellige. Kommer an på hva man selv vil. Jeg har sagt klart ifra at jeg ikke ønsker det denne gangen.
Men vet om mange som har fått når de har ventet nummer 2 eller 3 også[emoji4]

Vi har hatt for hvert svangerskap.

Vi har for alle barna [emoji4]

Jeg fikk babyshower med nr 1, ikke nr 2. Vennegjengen skyldte på at siden termin var midt i ferien så var det så mye styr å fikse til babyshower til andremann.

Har fått med begge og setter stor pris på det. :) Er med og arrangerer for flerbarnsmødre selv når de blir gravide igjen :)

Dette varierer nok veldig. Jeg fikk babyshower begge gangene, men hadde virkelig ikke forventet dette gang nr to [emoji4] forsåvidt ikke første gang heller, men da var jeg ganske sikker på at jeg kom til å få. Ble sånn sett en større overraskelse andre gangen [emoji4]

Jeg fikk første gangen med fjerdemann - var ikke så vanlig for 10 år siden da tredjemann kom[emoji4]

Tror det varierer veldig, i min vennegjeng er det per barn :)

Jeg er vel av de få som fortsatt syns at sånt er tull og tøys. Samme med utdrikningslag.

Har ikke hatt babyshower, har vært på én og det var til en «førstefødt». Har aldri vært snakk om shower for annet enn de som får første

Fikk med nr 1 men ikke med nr 2 og nr 3 , og det var helt greit :happy:

Back
Topp