Babyshower ønskeliste/gaver m.m

Planlegger man babyshower selv?
Jeg har ikke peiling på sånt, når jeg fikk de to eldste så var det ikke noe populært. Stor forandring på 11år.
 
De jeg har vært med på å planlegge har vært overraskelser for mor, men kanskje det er litt forskjellig forskjellige steder/i forskjellige miljøer? Vi har stort sett enten gitt ting som er til mor eller klær i forskjellige størrelser som kan byttes.
 
Sure, I'd love to help you with some ideas for planning a baby shower! First off, have you decided on a theme or color scheme? That can be a great starting point for decorations and invitations. Also, think about the timing and location - will it be a brunch, afternoon tea, or evening party? Will it be at someone's home or at a rented venue? Food and drinks are always a hit, so consider catering or potluck options. And don't forget about games and activities - there are plenty of fun ones that are baby-themed! Let me know if you have any specific questions or ideas in mind, and I'm happy to offer more suggestions.
 
Lurer litt på det samme. Skal arrangere for en venninne. Jeg fikk ullfleecedress fra nøstebarn og kjempe fornøyd, men føler man må være litt sær/ullnerd for å ønske slike ting siden det ikke bare er å slenge i maskinen som vanlig ulltøy.
Skal dere ha noen leker også?
 
Haha! Ser nå at du sikkert har hatt baby shower og fått baby :happy:
Men jeg tar gjerne imot gave tips eller andre tips.
 
Back
Topp