Babyshopping i Nord-Sverige?

Bomchicka

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Novemberfnuggene 2023
Noen som har gjort det? Da vi bor i Nord-Norge tenker vi i løpet av høsten å kjøre til sverige. Vi skal på Ikea i Haparanda. Tenker også å kanskje kjøre til Luleå. Noen som har handlet babyutstyr der før, eller noen plasser i nærheten som har tips å komme med?
Også lurer jeg på hvordan det er med toll når man handler utstyr i Sverige?

Håper noen kan hjelpe! :)
Denne tråden er også lagt ut på Februar 2014

Takk :)

De har barnebutikker i luleå å på storheden ( 10 min fra luleå mot boden) i boden har de også barneutstyrs butikker. Det tar ca 20-30
Min å kjøre dra luleå til boden.

Vi har akkurat vært der på ferie i 2 uker. Var veldig mange småbarnsfamilier som var fornøyd med utvalget av utstyr og klær til små barn på butikkene som er der

Fra iPhone på Bv-app

De har barnebutikker i luleå å på storheden ( 10 min fra luleå mot boden) i boden har de også barneutstyrs butikker. Det tar ca 20-30
Min å kjøre dra luleå til boden.

Vi har akkurat vært der på ferie i 2 uker. Var veldig mange småbarnsfamilier som var fornøyd med utvalget av utstyr og klær til små barn på butikkene som er der

Fra iPhone på Bv-app
Takk for svar :)

Sjekk prisene før du gidder å kjøre dit iallefall.. Det er ikke sikkert du sparer så mye, spesielt ikke når du tar med bensinpenger o.l. Send mail til feks barnens hus og få et tilbud på de varene du vil ha først :)

Barnashus å babyproffen(?) i skellefteå :) Er også en barnebutikk i Lycksele..

Sent from my HUAWEI U8815 using BV Forum mobile app

Sjekk prisene før du gidder å kjøre dit iallefall.. Det er ikke sikkert du sparer så mye, spesielt ikke når du tar med bensinpenger o.l. Send mail til feks barnens hus og få et tilbud på de varene du vil ha først :)
Jupp, var det jeg tenkte jeg skulle :)

De har en stor og innholdsrik Barnens Hus i Haparanda, rett ved siden av Ikea. Vi har kjøpt vår nye barnevogn der nylig :) Kronekursen nå er ikke så bra som tidligere, men hvis man først skal på tur dit, kan man stikke innom der og spare litt i hvert fall :)

De har barnens hus i piteå også. Handlet ikke utstyr der annet enn klær da man ikke sparer så mye penger på det samt at det blir vanskelig å reklamere på ting siden man må kjøre til den butikken. Kjøpte babycall i Sverige og sparte 200-300 kr på det. Men de sa i butikken at ble det feil på den så fikk vi ikke ordnet det i Norge da Sverige har andre regler på sånt.

Back
Topp