Babyshop kundeklubb

Moxie

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Da jeg var og så på Bugaboo på Babyshop mener jeg hun som jobbet der sa at man ved å melde seg inn i kundeklubben kunne få 10% rabatt på første kjøp. Finner ikke noe om dette på nettsidene deres, vet noen noe om dette?

Greit å spare 1250 liksom!

Da jeg var og så på Bugaboo på Babyshop mener jeg hun som jobbet der sa at man ved å melde seg inn i kundeklubben kunne få 10% rabatt på første kjøp. Finner ikke noe om dette på nettsidene deres, vet noen noe om dette?

Jeg fikk det når jeg meldte meg inn. Fant heller ikke noe info om dette på nett, men hun i butikken sa det. Du får da også med deg en gratis bleiebøtte.

Må man melde seg inn i kundeklubben i en fysisk butikk?:) Greit å vite for andre som også lurer:)

Tror det bare gjelder fysisk i butikk (mener at jeg signerte på noe), men det går jo ann å ringe el stade en Mail å høre.

Jeg meldte meg inn sist jeg var der,men om det kan gjøres over nett vet jeg dessverre ikke :)

Jo, du får det på første kjøp etter du har registrert deg. Husker ikke om du får en kode, eller om det går automatisk. :)

Back
Topp