Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg var og så på Bugaboo på Babyshop mener jeg hun som jobbet der sa at man ved å melde seg inn i kundeklubben kunne få 10% rabatt på første kjøp. Finner ikke noe om dette på nettsidene deres, vet noen noe om dette?
Greit å spare 1250 liksom!
Jeg fikk det når jeg meldte meg inn. Fant heller ikke noe info om dette på nett, men hun i butikken sa det. Du får da også med deg en gratis bleiebøtte.
Må man melde seg inn i kundeklubben i en fysisk butikk?Greit å vite for andre som også lurer
![]()
Jeg fikk det når jeg meldte meg inn. Fant heller ikke noe info om dette på nett, men hun i butikken sa det. Du får da også med deg en gratis bleiebøtte.
Jo, du får det på første kjøp etter du har registrert deg. Husker ikke om du får en kode, eller om det går automatisk.Da jeg var og så på Bugaboo på Babyshop mener jeg hun som jobbet der sa at man ved å melde seg inn i kundeklubben kunne få 10% rabatt på første kjøp. Finner ikke noe om dette på nettsidene deres, vet noen noe om dette?
Greit å spare 1250 liksom!