Babysete og brett til gammel tripptrapp?

Akimdai

Elsker forumet
Himmelbarn
Skuddårsspirene 2024
Noen med en ganmel tripptrapp-stol (min er fra 2008), som har nytt babysete og spisebordet til? Passer der greit?
Har newborn-setet nå, og det passer på et vis, ikke helt sånn som det er er på nyere stoler, men det funker. Så lurer på om jeg kan få det til med babysete også? :)
 
Det passer ikke nei, må i så fall sage til stolen. Finnes en veiledning på en blogg hvis du søker litt :) alternativet er å få tak i en gammel bøyle, de i tre, men en skinnstropp mellom beina.
 
Det passer ikke nei, må i så fall sage til stolen. Finnes en veiledning på en blogg hvis du søker litt :) alternativet er å få tak i en gammel bøyle, de i tre, men en skinnstropp mellom beina.
Er gammel bøyle jeg har, sånn med skinnstropp. Men tenker der babysetet er bedre for de minste og gir bedre støtte.

Vet du om det gjelder både seter og brettet, at ingen av delene passer?
 
Er gammel bøyle jeg har, sånn med skinnstropp. Men tenker der babysetet er bedre for de minste og gir bedre støtte.

Vet du om det gjelder både seter og brettet, at ingen av delene passer?
Ja, det gir nok bedre støtte :) Tror brettet bare passer på babysettet, men er ikke sikker..
 
Er stolen produsert etter mai 2003 skal alt passe. Dette står under nedre tverrstag.
 
Back
Topp