Er det egentlig nødvendig med ett babysete i badebaljen? For eller imot? Og hvilken badebalje anbefales? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har prøvd Stokke sine sammenleggbare? Tenker litt på plassbesparelse![]()
Vi kjøpte dette til Jr i 2013 og han bruker det enda. Blir 3 år på mandag.Noen som har prøvd Stokke sine sammenleggbare? Tenker litt på plassbesparelse![]()
Søstra mi hadde til minsten, funket supert!!Noen som har prøvd Stokke sine sammenleggbare? Tenker litt på plassbesparelse![]()
Jeg har kjøpt en sånn tommy tub, men aner virkelig ikke om det har noe for seg.. Noen med erfaring? Skal ihvertfall gi den er forsøk, og evt kjøpe en balje.. Usikker på om jeg skal kjøpe sånn støtteting, fungerte egentlig greit uten sist gang![]()
Så må en velge, ville jeg valgt siste. Den bruker en lengst. Er jo svindyrt for en sånn enkel og egentlig unødvendig funksjon..
Men kjekt p ha da![]()
Den har vi fra sønnen som er 2 nå. Helt genial!Vi har kjøpt karibu sammenleggbar badebalje![]()
Blir ikke å kjøpe babysete til badebaljen, hadde det til første men følte jeg ikke hadde kontroll når jeg brukte den![]()