Anbefaler deg å spørre inne på Facebook-gruppen som heter «bilstoler». [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spurte heller trygg trafikk, subaru norge, og naf, og ingen av de kunne gi meg et klart svar. Til slutt fikk jeg et ordentlig svar fra et verksted. Så utifra hva jeg har lest på facebook gruppa, så ville ikke de kunne gitt meg noe bedre svar enn de tre førstnevnte her eller her inne på forumetAnbefaler deg å spørre inne på Facebook-gruppen som heter «bilstoler». [emoji4]
Ordner seg ja. Ble litt irritert når ingen kunne gi meg et svar, men etter en forklaring fra et verksted så hjalp det littKjører selv med baby foran av og til, og spesielt på litt lengre turer, eller hvis hun er trøtt. Har dog airbag jeg kan koble manuelt ut. Beltet rykker jeg i når jeg holder bilsetet litt frem, slik at når jeg setter det tilbake i riktig posisjon, er beltet spent. Ser ut som det ordner seg for deg [emoji4]
Ordner seg ja. Ble litt irritert når ingen kunne gi meg et svar, men etter en forklaring fra et verksted så hjalp det littkjedelig at jeg ikke kan ha ham foran, men ikke noe problem å bytte bil med samboer innimellom heller hvor jeg kan skru av manuelt. Og i starten vil helsestasjonen prøve å sette opp et par ekstra hjemmebesøk for meg og, så jeg slipper å kjøre unødvendig
![]()
Har speil, men som nevnt over så er det umulig å se om barnet puster når de er så små. Fungerer supert på 2,5 åringen
Dette blir nr 3, og er nok litt mer engstelig etter å ha mistet et barn og.
Men blir nok å bytte bil med samboer om jeg vet jeg skal ut å kjøre, og i starten blir den lengste turen evnt til bhg til frøkna.
Veldig fornøyd med dem ja [emoji170]Så godt å høre at helsestasjon gjør det de kan for å legge til rette for deg/dere![]()
Du har ikke merkbart mer tid til å se/kjenne på om babyen puster om h*n sitter foran heller, og siden h*n ikke skal være i bilstolen spesielt lenge av gangen uansett, må du jo allikevel stoppe med jevne mellomrom.
Med en stol med riktig helling, går dette fint.
(Viktig å måle i de aktuelle bilene.)