Babysengen

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
er det noen av dere som har ordnet til babysengen til lille?
Har du lyst til å dele bilde? :D

Min mening er at det går helt fint. Har hatt det med mine 3 og skal ha sengeslange denne gang.
Alt er farlig i dagens samfunn også dyne, madrassen, bamser i sengen osv.

Bare pass på å knytt den godt fast og ha trådene litt under madrassen så går det fint :D

Jeg jobber innen babyutstyr og vi jobber med 0 toleranser når det kommer til sikkerhet for barn, skjer stadig at ting tas tilbake for å være på den sikre siden. Her har også spr.beskytter vært et tema. Så lenge spr.beskytteren kan knytes godt fast og ikke har lange løse tråder (som kan komme rundt hals) og på en annen måte kan komme forran nesen på babyen eller inneholder skadelige stoffer er den ok i våre øyne. Tenker at her gjelder sunn fornuft.
Men klart dette mind settet påvirker hvordan jeg innreder mitt barnerom. INGENTING skal være innen rekkevidde fra sengen til den lille, dette gjelder lamper/ ledninger, gardiner, andre tekstiler, pynt og wall stickers. Jeg personlig kommer ikke til å ha lang sengehimmel.
Ingen bamse i sengen heller. Jeg har ikke vært så streng når det kom til dyne/sovepose, her har vi brukt begge deler. Men samsov (bedside crib) til lille var 6-7 mnd og var ekstrem var på lydene den lille lagde :)

Kili sengen er bestilt og kommer mess sannsynlig på mandag, så da må bare rommet til prinsessa males, så kan det innredes :) Den lille sengen som ho ska ha på vårt rom luften nå etter maling så skal den ned på vårt rom :) Gleder meg til å re opp senga :)

Kili sengen er bestilt og kommer mess sannsynlig på mandag, så da må bare rommet til prinsessa males, så kan det innredes :) Den lille sengen som ho ska ha på vårt rom luften nå etter maling så skal den ned på vårt rom :) Gleder meg til å re opp senga :)

Håper du deler bilder etterpå? :D

Vet ikke hvor vi bor når lille kommer. Så får ikke ordnet med sengen før det er klart. :-(

Har kjøpt brukt seng fra 70-tallet :D står foreløpig med det utstyret jeg har kjøpt til lillebror + noe syutstyr :p hehe
Kommer til å samsove i starten, så stresser ikke med å kjøpe madrass o.l.

Her får ikke snuppa seng før vi ikke vil ha henne i vår lenger :) men vi har en kurv som vi skal bruke i stua, så vi har den i tilfelle :) så vi kjøper seng når behovet melder seg :) så enn så lenge så ser baby tingene sånn ut Hahaha

Vedlegg

• 1474120919282.jpg
    1474120919282.jpg
    66,4 KB · Visninger: 84
Her får ikke snuppa seng før vi ikke vil ha henne i vår lenger :) men vi har en kurv som vi skal bruke i stua, så vi har den i tilfelle :) så vi kjøper seng når behovet melder seg :) så enn så lenge så ser baby tingene sånn ut Hahaha

Hihi redebyggingen er ikke helt startet hos deg enda :p
Men vil gjerne se bilde av kurven når du får den på plass :)

ImageUploadedByBV Forum1474132849.581477.jpg

Mangler sengeslangen enda, den kommer nok til uka.
Så vil jeg ha et bilde på veggen, men det mangler jo også enda :p

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1474132838.247145.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1474132838.247145.jpg
    120,7 KB · Visninger: 36
Hihi redebyggingen er ikke helt startet hos deg enda :p
Men vil gjerne se bilde av kurven når du får den på plass :)
Jo har starta altså! Vi pusser opp kjøkkenet og har handla så og si alt vi trenger og tro meg! Klør i fingra til å få alt på plass Hahaha! Men jeg har leiligheten min ut oktober. Så nå sitter han å betaler på huset og jeg på en leilighet + at vi er midt i flytting. Så har lovet å vente med å gjøre alt ferdig i november til bebisen når alt annet er på plass :p men skal ta bilde av kurven når den er på plass! Mamma må hente den :)

Den syns jeg er fin også. Hvor bestilte du og hva måtte du betale? :)

Jo har starta altså! Vi pusser opp kjøkkenet og har handla så og si alt vi trenger og tro meg! Klør i fingra til å få alt på plass Hahaha! Men jeg har leiligheten min ut oktober. Så nå sitter han å betaler på huset og jeg på en leilighet + at vi er midt i flytting. Så har lovet å vente med å gjøre alt ferdig i november til bebisen når alt annet er på plass :p men skal ta bilde av kurven når den er på plass! Mamma må hente den :)

Tror at du e ivrig på å få på plass alt ja. Men forstår det er greit og vente :D

Back
Topp