Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 197412
Den er ikke helt ferdig da, men vi skal ha to stk i den så kjøpte en stor sengHar lyst på en liten himmel og en uro!
Hei.
Skal selv ut å kjøpe dyne og sengtøy. leste denne artikkelen: http://www.klikk.no/foreldre/baby/sovn/sengekant-1639033.ece - noen som har noen meninger om sengekanter?
Min mening er at det går helt fint. Har hatt det med mine 3 og skal ha sengeslange denne gang.
Alt er farlig i dagens samfunn også dyne, madrassen, bamser i sengen osv.
Bare pass på å knytt den godt fast og ha trådene litt under madrassen så går det fint![]()
Kili sengen er bestilt og kommer mess sannsynlig på mandag, så da må bare rommet til prinsessa males, så kan det innredesDen lille sengen som ho ska ha på vårt rom luften nå etter maling så skal den ned på vårt rom
Gleder meg til å re opp senga
![]()
Her får ikke snuppa seng før vi ikke vil ha henne i vår lengermen vi har en kurv som vi skal bruke i stua, så vi har den i tilfelle
så vi kjøper seng når behovet melder seg
så enn så lenge så ser baby tingene sånn ut Hahaha
Så klartHåper du deler bilder etterpå?![]()
Jo har starta altså! Vi pusser opp kjøkkenet og har handla så og si alt vi trenger og tro meg! Klør i fingra til å få alt på plass Hahaha! Men jeg har leiligheten min ut oktober. Så nå sitter han å betaler på huset og jeg på en leilighet + at vi er midt i flytting. Så har lovet å vente med å gjøre alt ferdig i november til bebisen når alt annet er på plassHihi redebyggingen er ikke helt startet hos deg enda
Men vil gjerne se bilde av kurven når du får den på plass![]()
Den syns jeg er fin også. Hvor bestilte du og hva måtte du betale?Kili sengen er bestilt og kommer mess sannsynlig på mandag, så da må bare rommet til prinsessa males, så kan det innredesDen lille sengen som ho ska ha på vårt rom luften nå etter maling så skal den ned på vårt rom
Gleder meg til å re opp senga
![]()
Jo har starta altså! Vi pusser opp kjøkkenet og har handla så og si alt vi trenger og tro meg! Klør i fingra til å få alt på plass Hahaha! Men jeg har leiligheten min ut oktober. Så nå sitter han å betaler på huset og jeg på en leilighet + at vi er midt i flytting. Så har lovet å vente med å gjøre alt ferdig i november til bebisen når alt annet er på plassmen skal ta bilde av kurven når den er på plass! Mamma må hente den
![]()
Sprell.no, 20% avslag på seng og madrass, gratis leveringDen syns jeg er fin også. Hvor bestilte du og hva måtte du betale?![]()