Babyseng :)??

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Ja, vi mangler fremdeles seng :p hadde egentlig tenkt til og veeeeldig lyst til å kjøpe Stokke, men 5000 kr rett ut + at vi må ha dyne til den og til vogn + sengetøy så blir dette litt vel dyrt..
Har dere noen tips ? :) og hvordan er ikea sengene, er de gode og forsvarlig å skru sammen ? Og kan de males?? Alle er jo hvite , veggene våres er også hvite så da blir alt så sinnsykt hvitt.. Gjerne nettsider osv som dere har sett senger :) har vært på bohus, skeidar, jollyroom og babyshop :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, Ikea sine er av god kvalitet. Vi har kjøpt den som går an å ta av ene sida på. Så senga hans skal stå helt inntil vår så det blir lett å hente han til amming og til å ha en liten hånd på han hvis han trenger kos. :)

Mener Ikea har flere farger altså :)

Ja, Ikea sine er av god kvalitet. Vi har kjøpt den som går an å ta av ene sida på. Så senga hans skal stå helt inntil vår så det blir lett å hente han til amming og til å ha en liten hånd på han hvis han trenger kos. :)

Mener Ikea har flere farger altså :)

Husker du hva den heter :)? Kunne jo vært veldig kjekt med en sånn seng da som siden kan settes av og på! :)

Dæven :)! Så fin ut :) virkelig ti ganger så billig som mye annet også..
Vet ikke tilfeldigvis hvordan madrassene fra ikea er også? Puster de ? Eller er det greit å investere i en fra andre steder?

Dæven :)! Så fin ut :) virkelig ti ganger så billig som mye annet også..
Vet ikke tilfeldigvis hvordan madrassene fra ikea er også? Puster de ? Eller er det greit å investere i en fra andre steder?

Jeg har ingen dårlige erfaringer med madrassen jeg hadde sist fra Ikea.. Kjøpte den dyreste da og den som ikke var for myk. Kjøpte samme denne gangen.

Jeg har kjøpt Ikea seng, og Svane madrass, jeg likte ikke så godt de ikea madrassene. Men de er nok i utgangspunktet helt okei de også. Jysk har osgå billige sprinkelsenger. Jeg for min del, syns det er for fyrt å bruke 5000,- for en seng når det kun er designet som skiller. Er jo tross alt madrassen som er det viktigste .. :-)

Det er den vi har iseliin. Kjempe fin og finnes i flere farger. Vi har den i hvit fordi resten på rommet er det. Vi kjøpte også den dyreste ikea madrassen.

Vi har den sundvik sengen fra ikea i gråbrun. Den er såååå fin, og fargen er liksom litt utenom det vanlige :) De er av god nok kvalitet til at de kun skal brukes i noen år. Vi kjøpte den madrassen til 500 kr og den er vi kjempefornøyd med. Kommer til å kjøpe samme til nestemann :)

Vi kjøpte til vesla en på babyshop. Den kostet rundt 4000 kr. Men den var så pen. Den har meier/hjul og nydelig bamsemotiv. Hun brukte sengen til hun var tre år, nå skal lillebror overta. Så da ble den ikke så dyr :p
Men først vugga:-)

Vi har en som heter Anton fra kids paradise. Men jeg har klart å ødelegge skruene, så nå får vi ikke demontere den/flyttet den til laveste stille :/ så skulle jeg kjøpt ny så ville jeg valgt sundvik i gråbrun eller stuva fra IKEA.

Vi har IKEA seng og kjenner flere som også hadde det til sine små :) madrass kjøpte vi på Barnashus med en tilfeldighet og overmadrass er Aero Sleep. Kjøpte samme overmadrass til vuggen og har planer om å kjøpe ikea sin madrass til vuggen.

Sniker fra januar.
Vi har ikea sprinkelseng å vi malte den :) jeg synes den er kjempe fin og billig :)
Litt dårlig bilde av sengen men du ser den litt :) vi skal også sette på klistremerker på det blå :)
ImageUploadedByBV Forum1395721606.825992.jpg

Sendt fra iphone via bv forums app

Back
Topp