babyseng fra usa??

mariann85

Blir kjent med forumet
Ej syns d e so vanskelig å finne fine senge i norge til babyen å so he ej funne en del fine på nettside fra usa kor dei sende til norge å alt e regna me i prisen ( frakt å toll). E d nokken her inne som he kjøpt tidligere eller som også he tenkt å kjøpe fra utlande??
 
Jeg har bestilt babyseng fra Tyskland. Spent på å få den. Det ble godt under halv pris av norsk pris, selv med porto og alt. Det er ikke tollavgift på barnevogn, tro om det er det på barneseng? 
 
Hva slags seng tenker du å kjøpe forresten? Jeg har kjøpt den babybay sengen, som festes på foreldrenes seng. 
 


lillys skrev:
Jeg har bestilt babyseng fra Tyskland. Spent på å få den. Det ble godt under halv pris av norsk pris, selv med porto og alt. Det er ikke tollavgift på barnevogn, tro om det er det på barneseng? 


hvilke nettsider brukte du da?? vi tenkte å ta oss en helgetur til tyskland å handle andre ting.. er veldig mange i kristiansand som gjør det siden det bare er en 5 timers kjøretur :) e sykt mye penger å spare på d... 
 


lillys skrev:
Hva slags seng tenker du å kjøpe forresten? Jeg har kjøpt den babybay sengen, som festes på foreldrenes seng. 


he lyst å kjøpe ei sånn 3-1 seng... da får man sprinkelseng og så gjør men den om etter hvert som ungen blir større.. å so e jo sengene ti ganger finere enn dei man får i norge å so kosta dei ikke flesk heller sjøl om en betala toll å frakt.
 


mariann85 skrev:


lillys skrev:
Jeg har bestilt babyseng fra Tyskland. Spent på å få den. Det ble godt under halv pris av norsk pris, selv med porto og alt. Det er ikke tollavgift på barnevogn, tro om det er det på barneseng? 


hvilke nettsider brukte du da?? vi tenkte å ta oss en helgetur til tyskland å handle andre ting.. er veldig mange i kristiansand som gjør det siden det bare er en 5 timers kjøretur :) e sykt mye penger å spare på d... 


Jeg kjøpte sengen fra denne nettsiden: http://www.all-4-little.de/zencart/index.php?main_page=index&language=sw
Der er også alt oversatt til svensk, så veldig enkelt å handle der. :) 
De har mye annet der også. 
 


lillys skrev:


mariann85 skrev:


lillys skrev:
Jeg har bestilt babyseng fra Tyskland. Spent på å få den. Det ble godt under halv pris av norsk pris, selv med porto og alt. Det er ikke tollavgift på barnevogn, tro om det er det på barneseng? 


hvilke nettsider brukte du da?? vi tenkte å ta oss en helgetur til tyskland å handle andre ting.. er veldig mange i kristiansand som gjør det siden det bare er en 5 timers kjøretur :) e sykt mye penger å spare på d... 


Jeg kjøpte sengen fra denne nettsiden: http://www.all-4-little.de/zencart/index.php?main_page=index&language=sw
Der er også alt oversatt til svensk, så veldig enkelt å handle der. :) 
De har mye annet der også. 

da må ej inn å sjå :) takk for tipse :)
 
Back
Topp