Babyscreen kjønnstest

cc1996

Flørter med forumet
Fant ut at jeg ikke klarer vente så har bestilt time til kjønnstest i Strømstad, hos babyscreen. Noen andre som har gjort det før? evnt har planer om å gjøre det samme?:Heartred
Har time på fredag er da 11+ 3

Fant ut at jeg ikke klarer vente så har bestilt time til kjønnstest i Strømstad, hos babyscreen. Noen andre som har gjort det før? evnt har planer om å gjøre det samme?:Heartred
Ka innebære det? Aldri hørt om:think005

Det er samme måte de sjekker kjønn med blodprøve hvis man bestiller nipt - men uten nipt delen :D:Heartred så får kun vite kjønnet ikke noe info om evnt avvik
Interessant! Kor mykje betale du for den og kor sikker er den?

Vi vurderer at og frem nipt test. Men bor jo veldig veldig langt unna, så ønsker jo testkit hjem i posten. Vet du om babyscreen gjør det?

1490kr
tror det sto 99,5% sikkert :Heartred
Og ein kan ta fra uke 10? Forstår jo at det e fristande då, ikkje meir enn ein UL koste liksom men bur for langt ifra Sverige så får smøra meg med tålmodighet til uke 13-14-15 ish. Fordel med UL kvar veka, får veta kjønnet tidlig i det minste❤️

Og ein kan ta fra uke 10? Forstår jo at det e fristande då, ikkje meir enn ein UL koste liksom men bur for langt ifra Sverige så får smøra meg med tålmodighet til uke 13-14-15 ish. Fordel med UL kvar veka, får veta kjønnet tidlig i det minste❤️
Jepp! Hehe ser den, ja det er jo veldig greit!
Føler nesten det blir en ekstra sikkerhet, skremt av søsteren som fikk feil kjønn på ul 3 ganger:nailbiting: Så hvis blodprøve og ul mener samme kan jeg stole på det:whacky011:Heartred

Vi var der i fjor og tok viabilitets ultralyd, skulle ta blodprøve for å vite kjønn også. Men på UL viste det MA, fikk masse god info, og fikk tilbakebetalt pengene for blodprøven. Veldig fornøyd med det. Vi skal dit igjen på lørdag, da er jeg 10+6 :)

Back
Topp