Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ka innebære det? Aldri hørt omFant ut at jeg ikke klarer vente så har bestilt time til kjønnstest i Strømstad, hos babyscreen. Noen andre som har gjort det før? evnt har planer om å gjøre det samme?
Har time på fredag er da 11+ 3

Det er vell nipt test der man kan få vite kjønnKa innebære det? Aldri hørt om![]()
Ka innebære det? Aldri hørt om![]()
så får kun vite kjønnet ikke noe info om evnt avvikInteressant! Kor mykje betale du for den og kor sikker er den?Det er samme måte de sjekker kjønn med blodprøve hvis man bestiller nipt - men uten nipt delenså får kun vite kjønnet ikke noe info om evnt avvik
1490krInteressant! Kor mykje betale du for den og kor sikker er den?

Vi vurderer at og frem nipt test. Men bor jo veldig veldig langt unna, så ønsker jo testkit hjem i posten. Vet du om babyscreen gjør det?Fant ut at jeg ikke klarer vente så har bestilt time til kjønnstest i Strømstad, hos babyscreen. Noen andre som har gjort det før? evnt har planer om å gjøre det samme?
Har time på fredag er da 11+ 3
Og ein kan ta fra uke 10? Forstår jo at det e fristande då, ikkje meir enn ein UL koste liksom men bur for langt ifra Sverige så får smøra meg med tålmodighet til uke 13-14-15 ish. Fordel med UL kvar veka, får veta kjønnet tidlig i det minste1490kr
tror det sto 99,5% sikkert![]()
Jeg mener jeg har lest at de gjør det ja!Vi vurderer at og frem nipt test. Men bor jo veldig veldig langt unna, så ønsker jo testkit hjem i posten. Vet du om babyscreen gjør det?
Jepp! Hehe ser den, ja det er jo veldig greit!Og ein kan ta fra uke 10? Forstår jo at det e fristande då, ikkje meir enn ein UL koste liksom men bur for langt ifra Sverige så får smøra meg med tålmodighet til uke 13-14-15 ish. Fordel med UL kvar veka, får veta kjønnet tidlig i det minste![]()
Så hvis blodprøve og ul mener samme kan jeg stole på det

Så gøy! Vi fikk også svar i dag. JenteFikk svar i dag: jente!!![]()

åå gratulerer!Så gøy! Vi fikk også svar i dag. Jente![]()
Så koselig <3Blodprøve hadde rett, venter ei jente![]()