Babysang

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har lyst til å ta med mini på babysang, men alternativene jeg finner i Trondheim er på en barnevennlig kafé til kr 990 for 10 ganger, noe jeg synes er alt for dyrt, eller i kirkene.
Er det noen som vet om babysang i kirkene er religiøst fokusert, eller om man bare har vanlige barnesanger? Gidder ikke å synge salmer til ham, liksom. Eller være med på forkynnelse.

Andre erfaringer med babysang? Får de noe ut av det?

Aner ikke hvordan opplegget i kirka er, men syns ikke prisen du fant i TrHeim var så ille altså. Tror nok ikke man finner det så mye billigere andre plasser. Jeg var på babysang med vesla i 2009. Tror jeg betalte en ca 8-900 for 10 ganger da, og det begynner å bli noen år siden :-)

Kirkene tar 30 kr pr gang, så jeg synes 99 pr gang var veldig mye i forhold.

Kirkene tar 30 kr pr gang, så jeg synes 99 pr gang var veldig mye i forhold.

De tar per gang de ja. Har slikt opplegg her også. Jeg gikk tur forbi kirka en gang det var ferdig og det var iallefall mange folk der. Tror de legger opp til samvær og litt å spise etterpå også. Virker jo veldig alright da. Siden man betaler per gang er det jo mulig å ta turen å sjekke ut iallefall :-)

Eg har gått på babysang i kyrkja med begge mine, kjempekoselig!
Var jo sjølvsagt nokre barnesangar med kristent innhold, men på ingen måte forkynning:)
Betalte 20kr pr gang og det inkl enten frukt eller nysteikte lappar:)
Babyane likte det kjempegodt, og begge sov som steinar etterpå pga alle inntrykka:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi gratis babysang i kirka, det går i fine barnesanger ala lille petter edderkopp, til hvem har lagd alle blomstene? jo gud i himmelen... bruker og en del instrumenter som panfløyter og triangel osv. Her er det i hvertfall veldig variert. Jeg er ikke religiøs men går dit pga at lillemann får en anna stimuli enn vanlig og man blir kjent med mange andre med små barn.

Hos oss er det kun i regi av kirka det er babysang. Dem har sunget vanlige barnesanger.

Back
Topp