Babysang

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Noen som har deltatt på det ?:)
Vi ble litt tatt på sengen i dag nemlig, hehe..Skulle på dåpssamtale, men først var det babysang;):P
Var i grunn ganske koselig da:)
Har sett oppslag om babysang på frelsesarmeen rundt i nabolaget her også:)
I kirken vi tilhører er det hver tors,får se om jeg tar turen igjen....

Vi prøvde oss på det no på Tirsdag, men akkurat da va det stabmøte så ho kom ikkje å "sang"... Så det blei bærre skravling....
Greit nåkk koselig det, vi var bare 4 som var der me våre små, og to av de som var der hadde viltre 1,5 åringer med seg i tillegg...turte ikke la lille ligge på gulvet for han ene sprang i mellom å kastet ting å snublet å styrte....

De var vist "fast inventar" der som de selv sa så tviler på at jeg drar dit flere ganger...

Her er det babysang annenhver uke og mellom 8 og 12 som deltar hver gang. Kaffe og vafler etterpå, fantastisk bra tilbud og kjempegod stemning!

Fikk info om babysang da vi var på dåpssamtale. Holdes annenhver onsdag. Tror vi kommer til å ta turen neste gang for å se hvordan det er. Fikk vite av hs at det nok etter all sannsynlighet ikke ble barselgruppe, så da får jeg prøve å bli kjent med "de lokale" på egenhånd :)

Vi er med på det :) Her melder en seg på og går et halvt år :) Kjempekoselig! Og så er det lunsj etterpå :)

Jeg satser på å gå neste tors. igjen,så nå ut til at Oliver James likte det godt. Han er jo glad i musikk. At jeg ikke kan synge og bevege meg får heller stå sin prøve:p Damene der virket grei, var vel iallefall 7 stk. med bebis:)

Den ene sangen kunne jeg fra babysvømmingen, navnesangen:D Åh,Oliver er her, og Henrik er her og så kjekt at henriette er her...la la la:p;)

Det var lunsj etterpå her også, men det deltok ikke vi på i dag siden vi hadde dåpssamtale.
Man får te,kaffe og frukt. Matpakke eller annet har man med selv:)

Vi går hver onsdag på babysang i kirken. Det er kjempe kos! Både små og store koser seg. Lillemor glemmer at hun er trøtt eller sulten når vi er der. Der vi går er det grupper etter alder. Så alle babyene er mellom 2-4 mnd. Veldig kjekt :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vi er invitert hver torsdag og, kunne ikke i dag, men tenkte prøve neste uke.

Jeg har gått to ganger:-) er hver man og tors og åpent for alle så man slipper å melde seg på :) Koster 20kr m frukt kaffe og te etterpå :) Veldig koselig :-)

Her er det hver tirsdag :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Som nevnt i denne tråden har også vi tilbud om babysang i kirken Oliver James tilhører, har dog funnet at tidspunket er mitt i beste sovetid for han...Det begynner 10.30. Mer passende hadde vært 12.00 eller ettermiddag/kveld. Noen som vet om det finnes andre tilbud?:)Han er så glad i sang og musikk.

Back
Topp