Babysang

MissAugust

Gift med forumet
Noen som har vært m på babysang? Vi har vært m siden januar. Har vært kjempekoselig syns je. Marie har kost seg og vi har lært nye sanger. Skal ha avslutning i mårå, ungene får diplom og en liten gave:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Var med eldstemann, men syntes egentlig ikke det var noe kjekt. Jeg var ung mor på 19 år og alle de andre mammaene var 35+ og hadde flere barn fra før.

var med trym en gang. han syntes ikke om det og ville alt annet enn å være i ro mens vi sang. Så fant ut at det ikke var noe for oss. hadde man vært fra fødsel av kunne utfallet vært noe annet. menvi som fødte rundt juli, august og setember ble ikke satt opp før i februar i år.

Gikk med storesøster og kom meg avgårde en gang med lillebror... Hadde tenkt å fortsette å gå men fikk bare ikke tid! Synes det er ganske koselig jeg da, men er jo selvsagt i kirka og selv om jeg ikke føler meg fremmed der som har vokst opp i et "godt kristent miljø" på det blide sørland så er jeg ikke personlig kristen nå og ingen av barna våre er døpt til bestemors store fortvilelse, så føles litt rart når de snakker om at alle døpebarna blir invitert til babysang og jeg bare "eeh, han er ikke døpt så er kanskje ikke så rart vi ikke fikk invitasjon...."

Er gjennom kirka her og, men m unntak av et par sanger, så merker vi d fint lite. Avslutningen i mårå er i kirka. Synd dere andre ikke har fått no god opplevelse

Er gjennom kirka her og, men m unntak av et par sanger, så merker vi d fint lite. Avslutningen i mårå er i kirka. Synd dere andre ikke har fått no god opplevelse

Har hatt god opplevelse vi altså! Synes ikke det gjør noe at det er i kirka heller, bare dukker opp litt sånne merkelige situasjoner innimellom.

Ja skjønte du hadde hatt d hyggelig på babysang, tenkte mest på Bodilmor og Atannia.

Back
Topp