Babysang og babysvømming

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Var på babysvømming med førstemann fra hun var 2,5 mnd og syntes at det var utrolig koselig aktivitet. Regner med at jeg skal det og med lillemor :-)

Var på begge deler med storebror. Denne gangen blir det i hvert fall babysang:) Er sang med lunsj etterpå, veldig koselig å være sosial med andre i samme situasjon:)

Helt klart babysvømming! Begge de eldste går på svømming enda (5 og 2 år), så vi skal testbade allerede før sommeren (begynner å kjenne eier godt etter 5 år der), og kurs fra August. Hos Barn i vann;)
Elsker at barna er 100% trygge i vann og tidlig lærer seg å flyte og ikke minst svømme! Trygt for alle det at de er vannvant:)

Babysang er garantert, var veldig fornøyd med det sist. Jeg har lyst til å prøve babysvømming, men slet med å finne plass med eldstemann.

Jeg har lyst til å gå på babysvømming, samboeren min jobber turnus så er ofte hjemme på hverdager. Tenker det kan være en koselig aktivitet for alle tre :Heartred

Blir i alle fall babysvømming her. Babysang har jeg ikke noe forhold til, så får ta den som det kommer :)

Storebror var på babysvømming, får se om vi slenger oss på kurs igjenn eller om vi bare koser oss i vannet selv. Mannen fridykker, så blir nok unger som blir ganske trygge og flinke i vannet uansett etterhvert. Storebror har vært for uredd så han må omtrent limes på armringer om sommeren når vi befinner oss nært vann :p

Var ikke på det sist men har litt lyst å prøve babysvømming. Tenker det kanskje kan være en fin aktivitet. :)

Jepp, her skal vi være med på begge deler tenker jeg. Begge deler er koselige aktiviteter og babysang er i tillegg veldig sosialt syns jeg :)

Ser ikke helt for meg hvordan babysang med tvillinger er mulig... Men tenker at barselgruppe er en fin ting!

Back
Topp