Babysalg på barnas hus 30.10

Jeg lurtr også på dette..for det sto jo i annons."førsteman til mølla"!!Da er det typisk de bare har noen få av hver..Men på Forus ble det ikke tomt for stokke stol den timen vi var der,og selv om de gikk tom for newborn set,så fikk de 24 første reservert når de får inn igjen,til samme pris!så det overrasket meg,veldig positivt!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åja! Det er jo veldig bra da!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Var på alna i Oslo. Ville tilstander. Var der 16:30. Sto 1,5 timer i kø for å betale..... osv osv... Nese gang skal jeg ha noen med meg slik at jeg kan handle og andre stå å holde plass i køen :) Men fikk det jeg ville ha, så er veldig fornøyd :)

Vi var også innom der, litt før kl 18. Kommer inn i butikken, og ser bare køen som står rett ut fra kassa på en måte. Jeg sier til samboeren min at jaja, det var ikke sååå galt. Så kom vi lenger inn i butikken! Gadd ikke å kjøpe det lille vi skulle ha, så vi gikk en liten runde for å kikke, og gikk ut igjen. Skjønner hvis folk sparer masse, som på bilstoler, vogn, tripptrapp og sånn, men vi skulle ha et par pysjamaser, bodyer, og kanskje et lammeskinn... ;)

Vi var også innom der, litt før kl 18. Kommer inn i butikken, og ser bare køen som står rett ut fra kassa på en måte. Jeg sier til samboeren min at jaja, det var ikke sååå galt. Så kom vi lenger inn i butikken! Gadd ikke å kjøpe det lille vi skulle ha, så vi gikk en liten runde for å kikke, og gikk ut igjen. Skjønner hvis folk sparer masse, som på bilstoler, vogn, tripptrapp og sånn, men vi skulle ha et par pysjamaser, bodyer, og kanskje et lammeskinn... ;)
Da skjønner jeg at dere gikk. Jeg kjøpte jo store ting og sparte en del. OM jeg ikke hadde gjort det ville jeg gått for lengst.... Var galekveld der i går.... Man må iallefall være to sammen slik at den ene står i kø og den andre handler...

Vi var på Ullevål, mye folk, men overkommelig. Kom like etter jo 17 og kunne fint fått med deg en tripptrapp stol (ble tomt etterhvert).

Kjøpte fleksibath, saueskinn, gulpekluter, tre laken og tre sengesett. Fornøyd!

Back
Topp