Baby's første jul

Hun var 4 måneder den første julen, hadde kolikk og gråt heeeele julekvelden. Jeg var for det meste på gråten og ville bare at hele kvelden skulle være over. :( Var skikkelig skuffa, for hadde gleda meg til å feire første julekveld med baby.

Gaveåpninga ble bare et styr, og jeg følte vi aaaldri ble ferdig med å åpne. Når alt var åpnet og vi skulle dra hjem (var hos svigers) DA sovna hun og sov som en stein mens vi kledde på henne og kjørte hjem. :p

Resten av jula var hun blid som ei sol. Så lurer i ettertid på om hun ble stressa fordi jeg var stressa siden jeg ville så gjerne at hun skulle være rolig så vi kunne kose oss.

Husker ikke nå hva vi kjøpte henne i julegave det året, kanskje vi ikke kjøpte noe fra oss siden jeg har glemt hva det isåfall var. :p

Frøkna var nesten 1 år til sin første jul, hu storkoste seg med pakker, masse nisser og bare mye gøy :)

Lillebror er 5 mnd til jul, regner med han gjør som han pleier den dagen :P hva han får i gave vet jeg ikke ennå, men helt sikkert noe han vil trenge tenker jeg :)

Her fikk hun tripp trapp stol, og masse ullklær :) Hun var 3 1/2 mnd på julaften.
Hun sov seg for det meste gjennom hele begivenheten :P

Back
Topp