Babysøvn

Miriamsmams

Glad i forumet
hvor lenge sover deres små av gangen??

Jenta mi sover max 1,5 time

Jenta her sover sånn 2-3 timer i strekk, det har vel skjedd at hun har sovet 4 timer også. Hun er bare 1 uke da. Som regel sovner hun igjen med en gang hun har fått mat. 

alt ifra 30 min til 4 timer. vekker han etter 4 timer hvis han ikke har våknet selv og gir han mat.

Her går det ca 4 timers søvn mellom hver amming og en halvtimes med våkenhet :)

Mellom 1 - 3 timer på dagtid, og oppe i 4-5 timer på natta;) Skikkelig luxus - og jeg nyter det så lenge det varer:)

Han sover gjennom natta, fra 10-11 til 6-7 om morgen, og det er virkelig luksus! På dagen så sover han veldig ulikt avhengig av hva vi gjør. Er vi ute på tur, og han ligger påkledd i vogna si kan han sove opptil 3 timer på dagen. Her hjemme er det ellers flere små og store forstyrrelser. Han kan også forstyrre seg selv med en rap eller promp som må ut.

ca 3 t. men noen ganger sover han kansje bare 2 t! mater jeg masse på kvelden har han sovet 4-5 t. det er deilig!!
men på natten er det kun mat og ny bleie så sovner han igjen!

Det varierer veldig..

Hun har som regel bare korte små dupper på dagen. Er veldig våken og opptatt av blikk kontakt allerede :p Hun er vel slik storesøster var, har ikke tid til å være baby :p

Men rundt 16-18.00 en gang sovner hun skikkelig godt og kan sove i 3-4 timer.

~Effy~ skrev:
ca 3 t. men noen ganger sover han kansje bare 2 t! mater jeg masse på kvelden har han sovet 4-5 t. det er deilig!!
men på natten er det kun mat og ny bleie så sovner han igjen!

Ja jeg gav mat i 2 timer for noen dager siden da sov hun 5 timer

Jeg gir mat med ca 3timers mellomrom på dagtid. Det betyr at han sover alt fra 1,5-2,5timer mellom hvert måltid. På natten sover han 6timer i strekk, det er virkelig deilig. Btw så hører jeg til på desember 2011, men der er det så lite aktivitet, så derfor snoker jeg litt her. Gutten min er forresten snart 9uker ;)

Jenta mi er født med det sovehjertet <3 Hun kan på det minste sove 3 timer og på med meste ( om natta ) sove 5-7 timer! Ofte vi må vekke henne for å gi henne mat, for så og sovne igjen. Nå begynner hun å bli mer våken og vil ha oppmerksomhet, men sover fortsatt veldig mye :) 

Back
Topp