babyrommet

Lykka

Betatt av forumet
Har dere begynt på babyrom?  Vi skal pusse opp et lite rom i leiligheten, så sitter stadig å leter etter inspirasjon :) Har lyst på nøytrale farger, og så sprite det opp med ting i klarere farger når babyen nærmer seg. Vil holde kjønnet hemmelig så lenge som mulig. Så vil unngå å avsløre det med interiør ;)

Her jobber vi med å rydde på "roterommet" vårt. Det ble malt nøytralt i høst når vi flyttet inn. Men det er mer enn nok å rydde før jeg/vi kan innrede rommet. Og det hjelper ikke akuratt så mye på at vi har plasert inn det som skal være der før gjestesengen har kommet ut  Men her trenger vi ikke holde kjønnet hemmelig. Det vet folk rundt oss. Navnet derimot blir holdt hemmelig. Nå gleder jeg meg til jeg ser et barnerom, og ikke et "roterom".

Vi holder å på med babyrommet:D er så gøy!

Har lagt nytt golv å lagt sånner veggplater på veggen:)  Nå har jeg malt en vegg mørkeblå å tre vegger lyseblå

Nå går jeg bare å tripper å venter på at mannen skal komme hjem fra sjøen sånn at han kan legge lister rundt dører å vinduer sånn at jeg kan begynne å innrede, hadle gardiner osv  syns tiden gå så fort!! hehe

jeg har en gutt fra før, som snart blir 2 år, og venter en gutt til, og de må dele rom...

Kjøpte nytt oppussings prosjekt jan i år, så intill vi har tatt toppetasjen må de dele rom...

Så jeg har malt en vegg på gutterommet blått, ommøblert, kjøpt ny seng til 2 åringen, så nå begynner det å bli fint der inne. Skal ha noen fly på den blå veggen, og male en gravemaskin over senga til 2 åringen.... babyen skal få noe på sin side av rommet også, men vil vente til han er så stor at jeg vet hva han liker.....  

Ellers er vugga beiset og lakket, og klar til å sette på vårt rom de første månedene ;)

Her skal storebror dele rom med lillesøster så rommet er allerede i bruk. Det er ikke innredet ordentlig der enda, men satser på at vi får gjort litt når skattepengene kommer;) 

Må kjøpe inn 2 kommoder, sprinkelseng og en hylle til leker. Så er det bare å få ting på plass der de "hører hjemme". Satt våken inne på rommet der i natt å planla litt (guttungen sov så dårlig) så føler jeg fikk lagt en liten plan da:)

Så koselig det høres ut å styre med rommet..  gleder meg bare enda mer til vi kan begynne for fullt når jeg leser det dere styrer med

Høres så koselig ut å innrede babyrom, her har vi dessverre ingen babyrom (ennå iallfall). Bur i en liten tomannsbolig og har kun 2 soverom, så her deler både søster og bror rom allerede. Her tenker vi å innhente priser på å heve taket vårt så vi får et loft vi kan få fleire soverom på ;)

Back
Topp