Babyrommet!! =)

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP

Her har dere vårt babyrom.. Veggene er nå rosa, pga de vi kjøpte av hadde en jente..
Vi vet ikke kjønnet enda.. Men håper å få vite det den 10.januar..

Hva ville du gjort? Hvilke farger ville du brukt? Hvordan ville du innredet det?
Jeg vet selv hvordan vi skal ha det.. =)

Jeg må bare si: jeg eeeeelsker sånn panel nederst på veggene (sånn har vi også )  Også har vi malt rosa oppe, heter noe så søtt som sukkerrosa tror jeg.  mer rosa enn det her på bildet. Veeeldig jenterom. Seng og møbler er i hvitt da, som panelen. Men hadde jeg gjort det på ny så hadde jeg valgt en litt roligere farge, for nå er det litt sånn WOW egentlig.. 

Så har vi sånn klister på veggen av en stor bamse som flyr med en ballong - den digger jenta vår 

Så koselig rom.;o) Dette blir nok et kjempe fint barnerom! Jeg ville ventet til dere vet hva det blir. Det gjør det litt lettere med fargevalgene. Det er jo så mye fint å velge i.  

Vi malte veggene på det som skulle bli barnerom i lys toscana, lys gul som passet både til jente og gutt.
bilder finner du på bloggen min: http://beas-verden.blogspot.com/search/label/Bea%3A%20%20Mini-Bea%27s%20rom  PS: jeg ikke blogget noe i 2011, men tenke jeg skulle børste litt støv av bloggen i 2012.

Gleder meg til vi kan pusse opp et nytt barnerom, men vi må nok finne oss et større hus først.. Noe som sikkert betyr at det er mange rom som må pusses opp og innredes... Me like:o)

Så koselig rom :) Jeg ville også ventet til etter UL med å male. Vi har malt barnerommet til storebror i Vanilje (caffe latte), også har jeg dekorert litt med wallstickers :) Jeg tror forresten vi har kjøpt samme stellekommode som dere har, skal skru det sammen i kveld tenkte jeg.

Nydelig rom jenta di har FIFFI!
Er så koselig å innrede barnerom, gjøre klart og dulle og stelle det fint til :)
Vi holder på å  bygge hus som forhåpentligvis blir ferdig til babyen kommer. Så rommet til babyen og storebror er fortsatt under planlegging :)

Back
Topp