Okei, jeg forstår jo tankene din veldig godt. Men er du ikke redd for at de skal forvente dette for evig og alltid? De er jo to forskjellige barn i alder, kjønn og vesen. Jeg mener ikke å kritisere, bare stiller spørsmål mens jeg selv tenker her [:)]
Thea var veldig opptatt av at hn skulle ha rosa rom og Liam blått. Hun fikk rosa blomseter lampe fra ikea og il at han skal ha den blåe stjerne lampen di har. Kan jo tenkes sånt er mere jentete å gruble på, farger og tilbehør [:)] Tenk at du "alltid" skal passe på å gi dem like ting og bahandle dem likt da. Ikke for å sammelikne altså, men jeg husker mamma og pappa snakket om det at de bahandlet oss likt, at vi fikk like mye av alt, sum på gaver, godteri, og annet som vi fikk. Husker bare disse ordene er så printet inn i hode, og undrer meg sånn over hvorfor han og jeg likevel ikke kommer bedre overens. Derfor er jeg opptatt av at mine barn skal komme overens. Veien ditt vet jeg jo ikke, men en vil vel altid prøve å gjøre det motsatte av ens engne foreldre [8D]
Håper jeg ikke var for ærlig og såret deg nå vennen [&o] Mente det jo ikke sånn [&o]