Babyrommet ferdig :)

Så fint ☺
Skal begynne etter ferien vi, gleder meg ☺

Kjempe fint ❤
Vesle snuppa vår må nok vente litt med å få rom.
Driver å bygger på huset og guttene skal få nye rom, mens veslemor skal overta rommet deres når alt blir i orden her. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så koselig rom :)
Her er babyrommet foreløpig bare oppbevaringsrom for babytingene. Tenker at hun ikke skal bo der de første mnd uansett så vi kan ta det litt etterhvert. Har tenkt å henge opp wallstickers og noen fine gardiner. Skap og kommode står der allerede. Sprinkelseng har vi ikke kjøpt enda, vi begynner med en bedside crib :)

Kjempefint rom :)

Så fint dere har gjort det. Der kommer jenta deres til å kose seg veldig. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kjempe fint :) likte kommoden og hylla, hvor har du kjøpt de? Gleder meg til flyttingen sånn at jeg kan begynne å fikse rommet <3

Kjempe fint :) likte kommoden og hylla, hvor har du kjøpt de? Gleder meg til flyttingen sånn at jeg kan begynne å fikse rommet <3

Takk alle, er veldig fornøyd:) hylla er kjøpt på jysk for 3 år siden. Mn har malt den. Kommoden er en sånn gammel type som er malt og knottene kjøpte jeg på søstrene grene :)

Utrolig fint :D Begynt litt på rommet til babyen her.. Rommet har hvit panel og parkett fra vi flyttet inn for under2 år siden, så skal ikke male eller pusse opp. Har vasket hele rommet inkl tak, vegger pg vindu. Fått opp gardinstang, kommode, hylle og vuggen (skal sove inne hos oss, men står der nå). Må kjøpe litt pynt, lamper og teppe i alle fall :) Gardinene er klare :)

Nyyyydelig rom

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååwh.. kjempe fint ble det :)

Back
Topp