Babyrommet - Bildetråd

Trekløveretmitt

Elsker forumet
Mailykke <3
Er det noen som har lyst til å vise babyrommet? Vi har nettopp fått ferdig babyrommet (har lagt nye vegger, lister ol) og satt inn en seng og kommode etter storesøster. Så nå kan jeg jo begynne og stæsje det.. Men vil gjerne se bilder og få tips:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her kommer også et bilde av klesstativet som står på rommet hennes.:)

Jeg synes det er så søtt og har hengt opp noen av plaggene hun har fått. :)

Har kjøpt teppe til å ha på gulvet nettop.
Jeg kan legge ut bilde etterpå hvis det blir bra :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    91,6 KB · Visninger: 171

Gleder meg til å se :) det var et veldig søtt klesstativ :)

Tusen takk, så hyggelig av deg:)
Er så gøy å holde på med rommet hennes:)

Skjønner, har så lyst å begynne selv, men ma'en er litt tilbakeholden, han er vel litt lei av å male og slikt ;)
Men jeg holder på å planlegge litt i hode og ser litt etter ting å møblere rommet med :P klarte å overtale han til å male litt møbler i går, så nå er første grunning gjort ;)

Skjønner, har så lyst å begynne selv, men ma'en er litt tilbakeholden, han er vel litt lei av å male og slikt ;)
Men jeg holder på å planlegge litt i hode og ser litt etter ting å møblere rommet med :p klarte å overtale han til å male litt møbler i går, så nå er første grunning gjort ;)
Så herlig :) Da er man i hvertfall igang:)
Man har jo tusen tanker i hodet om hvordan man har sett det for seg, og det er så gøy å begynne å realisere de tankene.
Kanskje ikke alltid like gøy for gutta, da de får de kjipe jobbene med maling osv:)))
Men det går fort over heldigvis:)

Sniker - Elsker det klesstativet :D Er også et fint helspeil i samme serie :D

Dere som lager til babyrom, tenker dere at babyen skal sove der fra dag 1?

Så koselig :) her blir det ikke eget rom til babyen med det første. Må pusse opp i kjelleren først, og det blir vi ikke å begynne med før til sommeren ;)

Hei:)
Det er vanskelig å si at "vi kommer til å gjøre sånn og sånn", for jeg tenker at når man først sitter der med babyen i armene så blir ikke ting alltid slik man har sett for seg .

Til starten har vi kjøpt en liten vugge som skal stå på rommet vårt , inntil sengen vår.
Slik at jeg kan følge med på henne, samt lære meg hvordan sovemønsteret/sulten er.
Etterhvert skal hun da inn på eget rom, men først når jeg føler meg trygg på det.:)

Hva tenker du om eget rom selv da?

Vi har tenkt å ha henne på vårt soverom inntil hun sover rundt. Men det er veldig kjekt å begynne på rommet før :) tror det kan vær lurt at den er ferdig, så en slipper å tenke på oppussing, maling osv når en har en liten som krever oppmerksomhet ;)

Liam sov på eget rom fra han var 4m så vi har aldri slitt med at han vil inn i vår seng etterpå, takk og pris... Før d så sov han i kurv rett ved senga vår og noe i sånn sovenox/drymadrass mellom oss

Back
Topp