babyrede?

Emmisel

Elsker forumet
Junibarna 2019
Er muligens ikke rette stedet for denne tråden.
men,, jeg lurer på hva et babyrede er? og hva det brukes til?
og hvorfor det er et "must" om dagen? :P

Et babyrede eller "babynest" er en slags madrass med pute rundt slik at det blir lunt for babyen og ligge i.
Babyen har jo ligget lunt i 9 måneder så er sikkert godt å fortsatt ha noe rundt seg når en skal sove.
Jeg er kjempefornøyd. Bruker den bare i senga nå (4mndr), men de første 2 månedene brukte vi det overalt: På sofaen, i vugga, kjøkkenet, og når vi dro på besøk. Blir som ei vandrende seng, som babyen føler seg trygg i.
Er jo ikke noe man "må" ha, mn her er jeg glad vi investerte ;-)

Det er veeeldig poppis nå, ja. ;) Jeg vurderte det med andremann, men somlet meg aldri til å kjøpe. Ser jo at det kan være litt praktisk, men absolutt ikke noe en MÅ ha. :)

Et babyrede eller "babynest" er en slags madrass med pute rundt slik at det blir lunt for babyen og ligge i.
Babyen har jo ligget lunt i 9 måneder så er sikkert godt å fortsatt ha noe rundt seg når en skal sove.
Jeg er kjempefornøyd. Bruker den bare i senga nå (4mndr), men de første 2 månedene brukte vi det overalt: På sofaen, i vugga, kjøkkenet, og når vi dro på besøk. Blir som ei vandrende seng, som babyen føler seg trygg i.
Er jo ikke noe man "må" ha, mn her er jeg glad vi investerte ;-)

niice, hørtes jo sjikkelig koselig ut =)

Det er veeeldig poppis nå, ja. ;) Jeg vurderte det med andremann, men somlet meg aldri til å kjøpe. Ser jo at det kan være litt praktisk, men absolutt ikke noe en MÅ ha. :)

hehe, bra at man ikke MÅ ha det, mer virket jo litt praktisk =)

Må ikke ha det. Vi lager det av pledd i senga og vuggen. Men vi har utrolig mange pledd.

Beste kjøpet vi hadde! Så greit å flytte babyen sovende fra vogn/seng/sofa osv..
Skulle ønske vi hadde det til eldste også:)

Beste kjøpet vi hadde! Så greit å flytte babyen sovende fra vogn/seng/sofa osv..
Skulle ønske vi hadde det til eldste også:)

så flott :)
siden du flytter babyen i den,, er det håndtak eller noe sånt på?

så flott :)
siden du flytter babyen i den,, er det håndtak eller noe sånt på?
Bare holder under det. Som om du flytter en baby som ligger på ei dyne:)

Det er vel det utstyret som er mest brukt her i huset (bortsett fra vogna). Hun sover ikke i det lenger, men nå ligger hun i det på gulvet hvor enn jeg er. Hun liker også å ligge på magen med kanten under brystet. Som folk skriver... man trenger det ikke, men jeg synd det har vært og er veldig praktisk. :)

Bortkastet kjøp her, lille sover bare i armene.. Vertfall enda! Neste gang venter jeg å ser om barne sover alene eller i armene:)

Har vært helt gull her. Brukt det overalt. Hadde det også med på sykehuset og vesla hadde det lunt og godt nede i "baljen" sin:)

Vurderte det, men kom til at jeg trodde ikke jeg ville savne det. Kom til at jeg kjøper om behovet oppstår.

Hun er 5 uker og jeg har ikke savnet det en eneste gang. Ikke slik jeg og mine babyer fungerer. (dette er min tredje, så jeg tenkte på hvordan det var med de andre, når jeg skulle brukt den)

Vurderte det, men kom til at jeg trodde ikke jeg ville savne det. Kom til at jeg kjøper om behovet oppstår.

Hun er 5 uker og jeg har ikke savnet det en eneste gang. Ikke slik jeg og mine babyer fungerer. (dette er min tredje, så jeg tenkte på hvordan det var med de andre, når jeg skulle brukt den)

Nei, ser vel for meg at det ikke er noe man trenger, men som kanskje er koselig om man har det. men, er vel langt fra en nødvendighet =)

Jeg kjøpte ikke før hun ble født, men så raskt behovet! Vi bruker det mye, og det er nesten litt krise de dagene nestet må til vask :p

Back
Topp