Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et babyrede eller "babynest" er en slags madrass med pute rundt slik at det blir lunt for babyen og ligge i.
Babyen har jo ligget lunt i 9 måneder så er sikkert godt å fortsatt ha noe rundt seg når en skal sove.
Jeg er kjempefornøyd. Bruker den bare i senga nå (4mndr), men de første 2 månedene brukte vi det overalt: På sofaen, i vugga, kjøkkenet, og når vi dro på besøk. Blir som ei vandrende seng, som babyen føler seg trygg i.
Er jo ikke noe man "må" ha, mn her er jeg glad vi investerte ;-)
Det er veeeldig poppis nå, ja.Jeg vurderte det med andremann, men somlet meg aldri til å kjøpe. Ser jo at det kan være litt praktisk, men absolutt ikke noe en MÅ ha.
![]()
Må ikke ha det. Vi lager det av pledd i senga og vuggen. Men vi har utrolig mange pledd.
Beste kjøpet vi hadde! Så greit å flytte babyen sovende fra vogn/seng/sofa osv..
Skulle ønske vi hadde det til eldste også![]()
Bare holder under det. Som om du flytter en baby som ligger på ei dyneså flott
siden du flytter babyen i den,, er det håndtak eller noe sånt på?
Vurderte det, men kom til at jeg trodde ikke jeg ville savne det. Kom til at jeg kjøper om behovet oppstår.
Hun er 5 uker og jeg har ikke savnet det en eneste gang. Ikke slik jeg og mine babyer fungerer. (dette er min tredje, så jeg tenkte på hvordan det var med de andre, når jeg skulle brukt den)