Babypuls kontra kjønn

Mams32

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vårspirene 2021
Husker i tidligere graviditeter jeg var opptatt av pulsen i forhold til kjønnet, med mine jenter hadde jeg såkalt jentepuls (over 140) og med gutten såkalt guttepuls (under 140)
Nå blir det spennende å se hvordan det blir denne gangen!

Har dere fulgt med på det? Hvordan har det vært tidligere og hvordan er det nå?
 
Jeg kan ikke huske hva de andre har ligget på, men denne ligger alltid på rundt 150+, så blir spennende å se om det stemmer :)
 
Med eldste jenta (som blir 8år i morgen:Heartpink) hadde jeg/hun jente puls helt fra uke 16. Å med minstemann (som nå blir mellomst) hadde guttepuls hele veien. Denne har hatt jente puls i uke 12 og 13. Men på TUL i uke 13 så vi noe som kan være en snurrebass... så nå vet jeg sannelig ikke hva det er..
Skal på kontroll til uka, da er jeg 16+2, blir spennende å sjekke om pulsen er høy eller lav da :)
 
Husker ikke pulsen med de andre 2.. Ikke sjekket dette svangerskapet.
 
På begge UL har pulsen ligget rundt 160. Blir spennende å se på OUL hva de sier om kjønn:)
 
Her var den va 150, og hun nærmest garanterte at det var jente.
 
Når jeg var på tul (13+5) lå pulsen på 156 og jordmor var ganske sikker på at det er gutt :)
 
Det har stemt med mine. Gutten hadde under 140 og jenta over. Har ikke hørt hjertelyd endadenne gangen, så vet ikke hvordan det er nå.
 
Hmm. Skal sjekke tidligere pulser :p
 
Back
Topp