Babypudder farlig!!!!

Mammaen til Helen

Glad i forumet
Min jordmor her i australia sa i går at de ikke bruker pudder på det sykehuset lengere for det er vist farlig, nye studier viser at det er laget av veldig veldig små biter av glass, så de bruker ikke det mere..

Noen andre hørt om dette????

Pudder? as in talkum?

Johnsons baby powder. Eller alt som har med pudder å gjøre, vet ikke hva talkium er engang jeg hehe

hmmm bra at eg aldri bruker pudder då[8|]
Kor i australia bor du???[:D]

Talkum er i bruk her i allefall[:o]

ORIGINAL: Cathrine76

jeg bor i melbourne jeg[:D]

har jeg alldri hørt..
men her brukes det potetmel hvis stumpen er rød[;)]

ORIGINAL: Laila24

Ooooo i shoppebyen[:)] vært der ett par ganger[:D] drukket pils ved elve-paraden
Kor lenge skal du bo der då?

Sorry for kupping av tråden[8D] men eg kjenner en som bor i Melbourne område fra her eg kommer fra-hun og er gravid[:D]

ORIGINAL: Laila24

Ooooo i shoppebyen[:)] vært der ett par ganger[:D] drukket pils ved elve-paraden

ja det er fint her, men har dessverre ikke fått sett så mye enda, vi kom i slutten av april og har hatt en del å gjøre og jeg har vert ganske sliten og slapp... men har handlett litt da, til meg og barnet hehe[:D][:D]  men når barnet kommer og vi har fiksa alle tingene vi må, oppholdstillatelse for meg osv, da skal jeg ut å utforske masse azz, gleder meg masse[:D][:D][:D][:D]
Kor lenge skal du bo der då?

Jeg har ALDRI brukt pudder,men har flytene talkum.... Hørte det ikke var helt heldig engang for 8 år siden å puste det inn... Men jeg vet ikke....

Bruke kun potetmel æ.
Under arman og i halsen, de plassan som kan bli klam og fuktig og som ikkje får utlufting..
Andrea storkose sæ når æ stryk d utover i halsen[:D]

Nå sitter jeg her med den kongesamvittigheten.... har brukt pudder i varmen jeg... [8|] Går straks over til potetmel, [:)]

Jeg synes det er rart at man i 2006 fortsatt produserer babyprodukter som er/kan være helsefarlige!!!!!!!!!!!!!!!!! Små biter av glass??? Hva tenker folk på????  (penger, selvfølgelig). [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Nu Skin har sånn krem-variant ti baby. Da blir det ikke noe støving som kan gå ned i babyens lunger. "babassu Liquid Powder" heter den. Her er det ingen farlige stoffer. Ingen parfyme, ingen parabener. OG IKKE GLASSBITER (herregud...)

Back
Topp