Babyplan tidligtest staver..

Mammamodus :)

Glad i forumet
Juligull2021
Hei! Jeg kjøpte noen av disse og lurte på deres erfaringer med de? Er de sensitive? (Det er så forskjell, selv med de som har samme mengde hcg-sensitivitet..) Kan de fort gi skyggestrek? Og hvordan er resultatene her? Enkle å tyde tidlig? Tynne streker? Flott med all erfaring dere har her :happy: takk!:)
 
Veldig fin test. Enkelt å se streken, og tydelig:) Testet positivt 8 dpo med den:rolleyes:
 
takk! Har aldri prøvd de før, selv om jeg har prøvd alt under solen snart tror jeg :happy: jeg håper vi kommer i juni-gruppen sammen! Vi var jo sammen i mai-gruppen før det gikk falt for oss begge.:sorry:

Jeg prøvde babyplan tidlig test forrige pp, fikk positiv test 12 dpo. Lett å se streken, så ingen skyggestreker
Havnet også i maigruppen, men mistet desverre jeg og..
 
takk! Har aldri prøvd de før, selv om jeg har prøvd alt under solen snart tror jeg :happy: jeg håper vi kommer i juni-gruppen sammen! Vi var jo sammen i mai-gruppen før det gikk falt for oss begge.:sorry:

Uff, så leit å høre du også mistet:( Håper vi ender opp i junigruppen sammen igjen:Heartred Ja, de testene er veldig bra:) Ser helt tydelig streken:rolleyes:


Jeg prøvde babyplan tidlig test forrige pp, fikk positiv test 12 dpo. Lett å se streken, så ingen skyggestreker
Havnet også i maigruppen, men mistet desverre jeg og..

Uff, så leit du også mistet:( Håper vi ender opp i junigruppen sammen igjen:Heartred
 
Jeg får skygger på disse hver måned :shifty: men tror det må være noe tull med kroppen min, for når testen har tørka får jeg strek på alle tester jeg har prøvd.. Kan legge ved et bilde fra f.eks. 8 dpo :)

C60C1EAA-FD0E-44C1-9D94-1F6DF3AA4D8B.jpeg
 
Jeg prøvde babyplan tidlig test forrige pp, fikk positiv test 12 dpo. Lett å se streken, så ingen skyggestreker
Havnet også i maigruppen, men mistet desverre jeg og..

takk for svar! Uff, er jo så trist å miste :( lykke til - håper vi begge kommer i Juni-gruppen! :happy:
 
Jeg får skygger på disse hver måned :shifty: men tror det må være noe tull med kroppen min, for når testen har tørka får jeg strek på alle tester jeg har prøvd.. Kan legge ved et bilde fra f.eks. 8 dpo :)

Vis vedlegget 336328

Jeg liker veldig godt strimlene fra babyplan. Hver gang jeg har fått strek på de, så er jeg gravid! Men de var tomme for strimlene og hadde bare stavene igjen. Så derfor lurer jeg på erfaringene med stavene :) . Kjedelig å få skyggestreker da! Da får man jo håpet opp.. :sorry:
 
Jeg liker veldig godt strimlene fra babyplan. Hver gang jeg har fått strek på de, så er jeg gravid! Men de var tomme for strimlene og hadde bare stavene igjen. Så derfor lurer jeg på erfaringene med stavene :) . Kjedelig å få skyggestreker da! Da får man jo håpet opp.. :sorry:

Aldri prøvd strimlene da, så kan godt hende at de ikke ville gitt meg skyggestreker like ofte som stavene :) jeg har iallfall lært meg å ikke stole på en strek før den tydelig kommer innen fristen, for nå har jeg blitt lurt såååå mange ganger :confused:
 
Jeg synes tidligtest stav fra babyplan er den desidert beste testen jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange! :joyful:
 
Back
Topp