Babyplan tidlig test

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Hvordan er babyplan sine tidlig tester nå? Er dem greie å bruke eller er det mye skygger å drit?
 
Har foreløpig tatt 10 stk, og ikke fått en eneste skygge:happy:
Ikke fått noen positive heller da, men det er kanskje fordi jeg ikke har blitt gravid enda:hilarious:
 
Jeg har fått 2 svake streker i går 9 dpo og i dag 10 DpO. Og håper det er baby streker, egentlig ganske sikker på det.

Brukte de forrige PP og da fikk jeg ikke en eneste antydning til strek i det hele tatt. Og var da ikke gravid

Så tror de er ganske trygge :happy:
 
Fikk ikke skygge, syns de er fantastiske! :)
 
Mens jeg fikk skygger på absolutt alle. Sterke skygger attpåtil.
 
Veldig fornøyd med de. Negativ 8dpo (visste det, hehe) og svak positiv 9dpo. Legger ved bilde. Ikke fått verken skyggestrek eller falsk negativ ☺️

Hva enn du gjør: styr unna strimlene fra normal...
 

Vedlegg

  • E1340530-E010-45A3-8D04-8A18559AC9DB.jpeg
    E1340530-E010-45A3-8D04-8A18559AC9DB.jpeg
    26,7 KB · Visninger: 189
Veldig fornøyd med de. Negativ 8dpo (visste det, hehe) og svak positiv 9dpo. Legger ved bilde. Ikke fått verken skyggestrek eller falsk negativ ☺️

Hva enn du gjør: styr unna strimlene fra normal...
Signerer denne. Testene fra Normal er det verste jeg har vært borti. De er fryktelig dårlige!
 
Jeg er veldig fornøyde med dem, aldri opplevd skyggestrek eller falsk positiv.
 
Kjøper ikke babyplantestene, har ofte hatt skygge uten å være gravid. 100% sikker på at jeg ikke var gravid, enkelte ganger sjekket jeg med andre tester (make sure) og andre ganger med blodprøver.
 
Denne fikk jeg, alle andre var negative :meh:
 

Vedlegg

  • 2C724A00-7878-4EBF-ABC4-27788386C866.jpeg
    2C724A00-7878-4EBF-ABC4-27788386C866.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 182
Var dette en skyggestrek? Den var jo kjempetydelig:wideyed:

Den var veldig rosa og tydelig, det var ganske spesielt. Var absolutt ikke gravid og ingen andre tester jeg tok de dagene hadde antydning til strek eller skygge :dontknow
 
Back
Topp