Babyplan tester

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Når fikk du strek ? 10mlu testene. Hvor mange dpo? Morgen/kvelds urin ?

Svak, men tydelig positiv om morgenen 10 dpo. 9 dpo så jeg en ørsvak strek som ikke kom med på bilde, 10 dpo var streken synlig på bilde.

Håper jeg følger sånn

Da dette skjedde 9 dpo var jeg såpass i tvil om det bare var sånn Babyplan kunne være ved negativ at jeg tok en ny test i vann for å sammenligne. (Forventer noen skrullepoeng her altså! :rolleyes:) Forskjellen var tydelig, selv om streken som sagt var veldig svak.

Så spennende at du ser noe nå, det høres veldig lovende ut! Krysser sånn for deg! :hello2

Da dette skjedde 9 dpo var jeg såpass i tvil om det bare var sånn Babyplan kunne være ved negativ at jeg tok en ny test i vann for å sammenligne. (Forventer noen skrullepoeng her altså! :rolleyes:) Forskjellen var tydelig, selv om streken som sagt var veldig svak.

Så spennende at du ser noe nå, det høres veldig lovende ut! Krysser sånn for deg! :hello2
Du,det var ikke dumt! Takk :angelic:

9 dpo[emoji5]

Jeg syntes de testene ofte ga skygger, eller rett og slett ikke ga bedre svar enn 25 mlu.
T.o.m clear blue sin dyyyyre "test tidlig" ga falsk svak strek når det var negativt.

Jeg sverget derfor til 25 mlu testene.
Fikk positiv 13 dpo, 9 dpo, 10 dpo og 10 dpo på dem.

Jeg fikk pos på morgen på alle, men de to siste styrket seg alltid på kveldene.

Testet ikke før 10 dpo , så fikk positiv da, en veldig svak strek :joyful:

Back
Topp