Babyplan og makesure

Leari

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Marsmagi 2025
Er disse graviditetstestene like følsomme? Noen som har prøvd begge og fått svak strek på den ene men ikke den andre og likevel vært gravid?

Har
Er disse graviditetstestene like følsomme? Noen som har prøvd begge og fått svak strek på den ene men ikke den andre og likevel vært gravid?
Har prøvd begge deler og hevder noen ganger for neg at den ene testen er mer sensitiv enn den andre, men får jeg en strek eller svak pleier jeg ta en digital får jeg skygge strek venter jeg noen dager :)

Får jeg strek på makesure tror jeg på den. Babyplan er litt tregere synes jeg, og kommer oftere med skygger og lurestreker. Denne gangen fikk jeg hakket sterkere strek på makesure enn babyplan. Og er gravid.. tok en digital for å utelate all tvil

I denne graviditeten (pos test tidlig jan), så testet jeg positivt på ms dagen før bp slo ut. Begge var vanlige tester, og ikke tidlig.

Jeg føler jeg kan se noe på make sure testene men ingenting på babyplan. Men så er jeg veldig flink til å se skygger/streker så redd jeg bare ser syner :laughing002

Får jeg strek på makesure tror jeg på den. Babyplan er litt tregere synes jeg, og kommer oftere med skygger og lurestreker. Denne gangen fikk jeg hakket sterkere strek på makesure enn babyplan. Og er gravid.. tok en digital for å utelate all tvil

Føler også at babyplan ofte gir lurestreker så stoler ikke helt på de lenger :(

Make sure er mer pålitelige, er min erfaring. ❤️ Viser bittelitt tidligere og sjeldnere lurestreker.

Back
Topp