Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om det kommer toll/mva utenom?
Jeg ser det er norsk firma men det sendes fra sverige
Har dere kjøpt derfra? Og er dere fornøyd?
Bruker både EL-tester, tidligtester og vanlige teststrips derfra. Happy med alle
Kjøper en god haug, så blir det gratis frakt.De sender fra lageret sitt der, men så lenge det er norsk side og firma så er tollen medberegnet i prisenHer står det![]()
altså ingenting utenomEt som om billige eggløsningstester:
Min opplevelse er at Makesure sine LH-tester har dårlig/svak farge. Finnes det bedre strimler på markedet eller er alle billige tester like?
Jeg brukte Easy@Home denne måneden, og syns de funket bra. Legger ved et skjermbilde av noen av testene jeg la inn i Premom-appen.
Vurderer å legge inn en bestilling via Amazon. Har prøvd Babyplan og Makesure, var ikke fornøyd med fargestoffet på dem begge.
Hvordan var leveringstiden?
De kom veldig raskt for meg. Ifølge Amazon-siden min bestilte jeg 10. des og fikk dem allerede dagen etter. Har bestilt ny runde i dag![]()

I morgen er jeg 8 DPO, tror jeg venter med å bestille til jeg er rundt 10-11 DPO. Da vet jeg sikkert om det blir baby eller ei![]()