Babyplan levering

Mortilprins

Elsker forumet
Er det bare jeg som syns babyplan har treg levering? Bestilte fredag, fikk mail på søndag om at ordren var sendt og enda ikke fått noe. Kan være jeg bare er vandt til rask levering fra komplettapotek/farmasiet, men..
 
Er det bare jeg som syns babyplan har treg levering? Bestilte fredag, fikk mail på søndag om at ordren var sendt og enda ikke fått noe. Kan være jeg bare er vandt til rask levering fra komplettapotek/farmasiet, men..

Jeg pleier alltid å få levert varene raskt fra Babyplan. Selv bestilte jeg varer tidlig på dagen i går, like etterpå var de pakket og sendt og i dag mottok jeg de i posten. Har du fulgt sporingslenken?
 
Jeg pleier alltid å få levert varene raskt fra Babyplan. Selv bestilte jeg varer tidlig på dagen i går, like etterpå var de pakket og sendt og i dag mottok jeg de i posten. Har du fulgt sporingslenken?

har bestilt derfra 2 ganger og begge gangene har det brukt lang tid før de har kommet frem..

AA694AFA-F231-4AEE-AB76-B2F4CF332028.jpeg
 
Enig med deg.
Min pakke ble sendt fredag, fortsatt ikke kommet. Men de sender jo fra Sverige. Jeg bestilte på Black friday, så det tar nok tid pga det.
 
Jeg venter også på en pakke fra de. Sjekket mailen med bekreftelse på sending og der står det at de sender med Helt Hjem.
De bruker evigheter på frakt...
 
Tok akkurat en uke til meg. Bestilte på black friday.
 
Jeg venter også på en pakke fra de. Sjekket mailen med bekreftelse på sending og der står det at de sender med Helt Hjem.
De bruker evigheter på frakt...

makeupmekka sender også med helthjem. Derfra bruker jeg å få pakken tidlig kl7 på morgenen dagen etter at jeg har bestilt (hvis jeg bestiller tidlig, riktignok)
 
Bare jeg som har fått så rask levering? :p:laughing021 Spesielt!
 
Tar litt tid her også. Bestilte på fredag, har ikke kommet enda. Har bestilt derfra flere ganger, det har vært det samme da også :wtf: Så jeg passer alltid på å bestille i god tid :cool:
 
Jeg bestilte også derifra på Black Friday og har enda ikke mottatt noe..
 
Sendingene fra babyplan kommer fra Sverige og må gjennom hovedterminalen til Posten. Venter selv på pakke i posten (fra Norge) og fått beskjed om at man må belage seg på 1-2 dager ekstra pga julerush. Den dukker nok snart opp, men både babyplan og posten har sikkert hatt litt ekstra å gjøre etter black friday.
 
Back
Topp