Babyplan fertilitetsgel

Nicoline90

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Noen som har testet denne? Er den god? Noe som kan hindre sæden i å svømme godt?

Til nå har vi brukt rfsu klick natural vannbasert, som ikke inneholder spermicid, hva nå
Enn det er. Veldig glad i glidemiddel, men vet at enkelte ikke ser så bra for spermen.

E5DFB5D0-2787-4644-A17D-554506F48DC1.png

Vi har denne, begynte å bruke den denne måneden så kan ikke si så mye om resultatet i forhold til fertilitet :pmen fungerer godt som glidemiddel. Spermicid glidemiddel betyr at det dreper spermier, er typisk lav pH og høy viskositet så de ikke kommer frem. Har aldri brukt det selv, og vet egentlig ikke hvor vanlig det er i glidemiddel generelt, vi har alltid hatt vanlig vannbasert.

Ikke testet den. Men Bruker Conceive+ her, fornøyd med den! :happy:

Vi har denne, begynte å bruke den denne måneden så kan ikke si så mye om resultatet i forhold til fertilitet :pmen fungerer godt som glidemiddel. Spermicid glidemiddel betyr at det dreper spermier, er typisk lav pH og høy viskositet så de ikke kommer frem. Har aldri brukt det selv, og vet egentlig ikke hvor vanlig det er i glidemiddel generelt, vi har alltid hatt vanlig vannbasert.
Det er jo litt spennende da:D har bestilt 3 forskjellige, så burde holde en stund:laughing002
Okei, var noe sånn jeg tenkte meg at det var. Denne fra rfsu er å vannbasert, foretrekker egentlig det. Men en fordel å ha noe som ikke hindrer sæden!

Vi brukte den fra babyplan en gang første pp. Ingen av oss likte den noe særlig. Jeg opplevde en brennende følelse, og han opplevde svie. Så det ble med den gangen. Har siden bare fortsatt med den vi pleier å bruke (blå tube fra Kondomeriet). Men tenkte å bestille concieve + til denne pp.

Vi brukte den fra babyplan en gang første pp. Ingen av oss likte den noe særlig. Jeg opplevde en brennende følelse, og han opplevde svie. Så det ble med den gangen. Har siden bare fortsatt med den vi pleier å bruke (blå tube fra Kondomeriet). Men tenkte å bestille concieve + til denne pp.
Å det er sant faktisk! Den var litt «varm» for meg også en gang, jeg spurte han og han merket ingenting. Merket det ikke andre gangene faktisk

Brukte prefert i forkant av forrige svangerskap, denne gangen prøvde vi uten i 2-3 pp’er, men siste pp brukte vi igjen prefert og ble gravide. :) er vel uke 8-9 eller noe, har ikke like god telling denne gang:laughing002

Noen som har testet denne? Er den god? Noe som kan hindre sæden i å svømme godt?

Til nå har vi brukt rfsu klick natural vannbasert, som ikke inneholder spermicid, hva nå
Enn det er. Veldig glad i glidemiddel, men vet at enkelte ikke ser så bra for spermen.

Vis vedlegget 363746
Vi brukte denne. Ingen svie eller andre reaksjoner, hverken hos meg eller mannen (jeg er veldig sensitiv) og jeg ble gravid :)

Back
Topp