Babyplan erfaringer!

I

Ingenbruker

Guest
Hva er deres erfaring med babyplantestene? Hører og leser mye forskjellig, både mtp sensitivitet og skyggestreker, tenker å prøve de selv denne mnd så greit med litt erfaringer for å vite hva jeg selv kan forvente :)

Sleng gjerne med bilder :) :D
 
Har du bilde? Kom denninnafor tiden? Tok en nå, etter 3 min fløt jo all farge på testen så å se strek (om den hadde vært der) er jo helt umulig :(

ImageUploadedByBV Forum1483365920.405817.jpg


Denne kom innenfor tida ja :)

Her er resten:
ImageUploadedByBV Forum1483365968.872286.jpg
 
Jeg fikk skyggestreker på mine, har dessverre ikke bildene lengre.

Bestilte fra babyplan.no denne gangen og da fikk jeg ikke slike tester denne gangen, men vanlige hcg tester som man også får hos billig-tester.no. ;p
 
Jeg fikk skyggestreker på mine, har dessverre ikke bildene lengre.

Bestilte fra babyplan.no denne gangen og da fikk jeg ikke slike tester denne gangen, men vanlige hcg tester som man også får hos billig-tester.no. ;p

Jeg føler jeg får skygge på alt :( har prøvd div fra ebay, testene fra tostreker, cb, rfsu, billigtester sine og nå babyplan :confused:
 
Jeg føler jeg får skygge på alt :( har prøvd div fra ebay, testene fra tostreker, cb, rfsu, billigtester sine og nå babyplan :confused:
Du er ikke alene!
Kjenner jeg blir frustrert ^^
Fått svaaak strek på de jeg bestilte fra babyplan igår og i dag, får se i morgen om det er skygge eller babystrek, har følelse på at det er skygge ;p
Var stor fornøyd med billig-tester sine da vi prøvde på første i 2015. Men babyplan var litt billigere så tenkte jeg skulle prøve de denne gangen ;D


Bildet er av babyplan.no testene jeg tok igår..
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1483261188.929745.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1483261188.929745.jpg
    52,4 KB · Visninger: 292
Du er ikke alene!
Kjenner jeg blir frustrert ^^
Fått svaaak strek på de jeg bestilte fra babyplan igår og i dag, får se i morgen om det er skygge eller babystrek, har følelse på at det er skygge ;p
Var stor fornøyd med billig-tester sine da vi prøvde på første i 2015. Men babyplan var litt billigere så tenkte jeg skulle prøve de denne gangen ;D

Så irriterende! :(

Jeg brukte også billigtester sine når jeg testet positivt med frøkna som kom i februar... men føler de har tapt seg veldig de og :( får skikkelige tullestreker med de. Fikk skygge på babyplan i dag, etter tiden men alikevel, hadde ikke hatt sjans til å se evt strek innenfor tiden ettersom fargen fløt helt til det var gått 5 min og da kom det tydelig strek og det er så utrolig irriterende :(

Dårlig bilde, men er tydelige streker på de....

ImageUploadedByBV Forum1483386375.241088.jpg
 
Der og da trudde jeg det var skygge men nå i etterkant ser jeg jo at den er antydning til rosa :eek:

Syns de så veldig rosa ut, derfor jeg reagerte på det.... men på en annen side, jeg har fått tydelige men svake rosa streker etter fristen i 2 dager nå, så noe tull er det jo led de testene :(
 
Back
Topp