Babyplan eggløsningstester dårlige?

Emfi

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Mailykken 2025
Noen andre som opplever at babyplan eggløsningstestene er dårlige? Kjenner på hele kroppen at jeg er rett før/har eggløsning og babyplan testene er svake. Makesure derimot er mye mer korrekt. Bare meg?

Jeg er veldig fornøyd med babyplan, aldri hørt noe negativt om de heller :) Kanskje du har fått en dårlig batch?

Jeg har sverga til bp sine og ms sine hcg .

Har tatt både ms, bp og eBay LH tester og de viser relativt likt . Men det kan jo være fordelingen av hormonet i urina og på pinnen … men temper du også ?

Noen andre som opplever at babyplan eggløsningstestene er dårlige? Kjenner på hele kroppen at jeg er rett før/har eggløsning og babyplan testene er svake. Makesure derimot er mye mer korrekt. Bare meg?
Jeg kjenner tegn på eggløsning i mange dager før eggløsningen skjer. Mulig det er det som skjer hos deg?

Har bare prøvd rfsu kjøpt på apotek. De virket i alle fall å være veldig bra, så det er et tips :)

Aldri hatt dårlig erfaring med de. Brukt de hele veien og har blitt gravid 4 ganger

Har fungert fint med BP sine her både hcg og el tester her. Opplevde make sure el tester som mer sensitive da, men da må man også lese de av raskt, blir veldig for "for" sterke etter tiden er min erfaring. Så var letter å følge riktig stigning med BP sine. Men ikke brukt MS så mye så kan være tilfeldig.

Jeg har aldri fått positiv test med babyplan sine EL-tester, men jeg har ikke prøvd andre merker heller. Håper de er dårlige :shy:

Jeg får såvidt positiv test med babyplan sine, men jeg har bare tenkt at sålenge jeg tester regelmessig gjør det ikke noe om jeg får helt positiv eller ikke. Vil liksom se peak, og da dropper egget 24-48 timer senere. :smiley-angelic006 Håper den teorien stemmer sånn ca. i praksis og. Hjalp meg å bli raskere gravid med yngstemann, i hvert fall. Ikke prøvd noen andre El-tester tho

Jeg fikk aldri skikkelig positiv med babyplan sine. Bytta til Make Sure og har fått positiv hver syklus. Liker de MYE bedre!

Jeg har sverga til bp sine og ms sine hcg .

Har tatt både ms, bp og eBay LH tester og de viser relativt likt . Men det kan jo være fordelingen av hormonet i urina og på pinnen … men temper du også ?
Nei, temper ikke.. prøvde sist syklus og syns det var forvirrende og krevende:facepalm:

Nei, temper ikke.. prøvde sist syklus og syns det var forvirrende og krevende:facepalm:
Det er litt styr første syklus , men så blir det en vane og bare ta termometeret som ligger under puta eller nattbordet , stappe i kjeften og bling . Jeg gjorde det noen mnd og skjønte da etter hvert når el var i følge testene osv lykke til :Heartred

Back
Topp