Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner tegn på eggløsning i mange dager før eggløsningen skjer. Mulig det er det som skjer hos deg?Noen andre som opplever at babyplan eggløsningstestene er dårlige? Kjenner på hele kroppen at jeg er rett før/har eggløsning og babyplan testene er svake. Makesure derimot er mye mer korrekt. Bare meg?
Du har helt rett! Fikk skikkelig positiv test dagen etter jeg posta dette innleggetJeg kjenner tegn på eggløsning i mange dager før eggløsningen skjer. Mulig det er det som skjer hos deg?
Nei, temper ikke.. prøvde sist syklus og syns det var forvirrende og krevendeJeg har sverga til bp sine og ms sine hcg .
Har tatt både ms, bp og eBay LH tester og de viser relativt likt . Men det kan jo være fordelingen av hormonet i urina og på pinnen … men temper du også ?
Det er litt styr første syklus , men så blir det en vane og bare ta termometeret som ligger under puta eller nattbordet , stappe i kjeften og bling . Jeg gjorde det noen mnd og skjønte da etter hvert når el var i følge testene osv lykke tilNei, temper ikke.. prøvde sist syklus og syns det var forvirrende og krevende