Babyplagg fra Lillelam

Mammamalene

Blir kjent med forumet
Når man ikke har flinke bestemødre eller oldemødre til å strikke, må man ty til andre løsninger, nemlig bestille via nett. Den lille i magen vil komme til verden i kalde januar, da er det viktig med gode og varme klær. Lillelam klærne synes jeg er så sjarmerende og fine. Nå har vi både heldress, lue, votter og sparkebukse. Absolutt noe den lille skal få reise hjem i fra sykehuset:-) Min flotte sponsor har et unikt tilbud til alle mine lesere på bloggen, så hvis dere ønsker å spare noen kroner, må dere gjerne ta turen innom og få en tilbudskode dere kan bruke så mye dere vil, den er nemlig langvarig!

www.familielykke.blogg.no

Har dere begynt innkjøpet til den lille, noen spesiell ullplagg dere vil anbefale ? Finnes jo så mye forskjellig der ute.

Vedlegg

• DSC_0232.jpg
    DSC_0232.jpg
    131,8 KB · Visninger: 77
Når man ikke har flinke bestemødre eller oldemødre til å strikke, må man ty til andre løsninger, nemlig bestille via nett. Den lille i magen vil komme til verden i kalde januar, da er det viktig med gode og varme klær. Lillelam klærne synes jeg er så sjarmerende og fine. Nå har vi både heldress, lue, votter og sparkebukse. Absolutt noe den lille skal få reise hjem i fra sykehuset:-) Min flotte sponsor har et unikt tilbud til alle mine lesere på bloggen, så hvis dere ønsker å spare noen kroner, må dere gjerne ta turen innom og få en tilbudskode dere kan bruke så mye dere vil, den er nemlig langvarig!

www.familielykke.blogg.no

Har dere begynt innkjøpet til den lille, noen spesiell ullplagg dere vil anbefale ? Finnes jo så mye forskjellig der ute.
Jeg er også veldig glad i Lillelam:)
Litt for glad;p så hver gang det er noe salg så kjøper jeg litt:)
Har hatt dress og jakke og lue til storebror:)
Nå har jeg kjøpt dress i tre størrelser, bukse, jakke, luer og tøfler til lillesøster:):)
Det er så mykt og godt!!

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

De klærne er superfine. Men må si at de koster litt mye. Jeg kjøper de ikke, men er jo lov å håpe på at man har noen snille kjente som kjøper det til bebisen. Eller så har jeg flere besteforeldre som strikker til bebisen:)

Jeg er også veldig glad i Lillelam:)
Litt for glad;p så hver gang det er noe salg så kjøper jeg litt:)
Har hatt dress og jakke og lue til storebror:)
Nå har jeg kjøpt dress i tre størrelser, bukse, jakke, luer og tøfler til lillesøster:):)
Det er så mykt og godt!!

Herlig. Lillelam er noe av de fineste ullplaggene noen sinne:-)

De klærne er superfine. Men må si at de koster litt mye. Jeg kjøper de ikke, men er jo lov å håpe på at man har noen snille kjente som kjøper det til bebisen. Eller så har jeg flere besteforeldre som strikker til bebisen:)

Ja de koster jo litt, men synes de er verdt det. De er jo så fine, også så gode og varme - og ikke minst holdbare! Gøy å ha noe ikke alle andre har, synes jeg. Kjøper man litt og litt blir det plutselig ikke så dyrt:-)

Var på barnas Hus outlet i går i oslo, så fant jeg samme sparkebukse på 30%. Hadde masse fra lillelam der, spes til jenter :)

Det er 40% på lille lam på babyshop nå hvis jeg ikke husker feil

Sent from my iPhone using BV Forum

ja - kun på kolleksjonen som er designet for babyshop :) Var ikke store kolleksjonen.....

Ja helt enig!:/ så har kun kjøpt på salg, var feks kundekveld på Babyshop her med 30%, det hjelper litt på i allefall:)

Kjøpt en dress og en kjole på finn. Fine klær :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp