Babypakker

Hjertehåp89

Blir kjent med forumet
Da har jeg vært på en runde og hentet alle babypakker fra rema, kiwi og apotek1. Tror faktisk at takket være de pakkene at jeg ikke trenger å kjøpe inn noen bleier på kanskje to uker. Det var generelt masse fint og nyttig. Fikk blant annet ammeinnlegg så har en del av det også. Har dere fått bruk for alt dere fikk i pakkene? Skal dere hente?

Da har jeg vært på en runde og hentet alle babypakker fra rema, kiwi og apotek1. Tror faktisk at takket være de pakkene at jeg ikke trenger å kjøpe inn noen bleier på kanskje to uker. Det var generelt masse fint og nyttig. Fikk blant annet ammeinnlegg så har en del av det også. Har dere fått bruk for alt dere fikk i pakkene? Skal dere hente?
Har hentet, gjort det til alle 3 :) innholdet har desverre blitt dårligere for hver unge :wideyed: har hatt behov for det meste, men rumpesalvene jeg fikk med de 2 andre ble lite brukt, jeg sverger til daglig pudding med potetmel, da slipper jeg sår stump og valker :woot:

Har hentet, gjort det til alle 3 :) innholdet har desverre blitt dårligere for hver unge :wideyed: har hatt behov for det meste, men rumpesalvene jeg fikk med de 2 andre ble lite brukt, jeg sverger til daglig pudding med potetmel, da slipper jeg sår stump og valker :woot:

skal prøve med potetmel

skal prøve med potetmel

Signerer det med potetmel altså. Aldri hatt sår rompe eller bleieutslett.
Tror jeg brukte nesten alt fra pakkene, men har nesten glemt hva som var oppi - får se når jeg skal hente ut denne gangen.
Det går overraskende mye bleier i starten, så det kommer alltid godt med :hilarious: inntil tarmen roer seg litt kan d ejo fint bæsje alt fra 5 til 10-15 ganger i døgnet,haha. Ikke så mye hevr gang men man må jo skifte for å unngå sår.

Hvor langt på vei må man være for å hente baby pakker? Må man bestille de, registrere seg på nett?

Hvor langt på vei må man være for å hente baby pakker? Må man bestille de, registrere seg på nett?
Jeg tror du må bli over 20 uker eller noe sånt. Litt usikker her men det står der når du bestiller :)

Har henta pakker med de to andre. Skal det når jeg kommer langt nok... brukt det meste. De tåteflaskene gav jeg bort til ei som trengte de, har ammet begge to helt i starten og ikke brukt noe annet...

Man må ha under 3mnd igjen til termin på de fleste.
Ja, du må registrere på nett for alle mener jeg. Men på kiwi sin holder det å bruke trump kort for å hente ut, eller ha med medlemskoden.

Jeg sendte mail til Kiwi og apotek 1 med tanke på tvillinger. Hos Kiwi får jeg bare en pakke, mens hos apotek 1 så kan jeg få to. Er for tidlig for meg å hente enda, men ville undersøke.:cat:

Back
Topp