Babypakker

Hvordan klarte du å bestille på Skoringen? :) Det har stått lenge at de er utsolgt?

Det er en stund siden, mai kanskje. Sto ingenting om utsolgt da, så det vet jeg ikke.
 
Ja bleiebøtte er pr svangerskap :) fikk en rosa (annen type) mot at jeg kjøpte 3pk refil. Det må mann jo uansett :)
Aha, okay. Takk for svar! Må jeg registrere det noe sted, eller går jeg bare i butikken og ber om det? Medlem av kundeklubben er jeg jo allerede. :)
 
Kjøper dere refills til bleiebøtten? Har fått inntrykk av at disse er veldi dyr. Finnes det andre gode alternativ?
 
Kjøper dere refills til bleiebøtten? Har fått inntrykk av at disse er veldi dyr. Finnes det andre gode alternativ?
Hundebæsjpose er et alternativ :p ikke oppi bleiebøtta, men vanlig søppel
 
Aha, okay. Takk for svar! Må jeg registrere det noe sted, eller går jeg bare i butikken og ber om det? Medlem av kundeklubben er jeg jo allerede. :)
Vi måtte ikke registrere tok jo ikke den vanlige hvite.. men kan hende de har ett system i butikken :)
 
Kjøper dere refills til bleiebøtten? Har fått inntrykk av at disse er veldi dyr. Finnes det andre gode alternativ?
Syns ikke at de er så dyre.. kjøpte en 3pk til ca 300kr. Fikk bøtta og en pk på kjøpet..
Syns det er verd det for å slippe lukta.. og samtidig få komprimert litt.
 
Kjøper dere refills til bleiebøtten? Har fått inntrykk av at disse er veldi dyr. Finnes det andre gode alternativ?
Jepp, men jeg kjøper de på Ebay. Der blir det billigere :) Absolutt verdt det!
 
Hva betaler du på Ebay?
Det kommer litt an på, for det er stadig forskjellige tilbud. Men sist betalte jeg 300 kr for 4 stk AngelCare-refiller (inkl frakt). Nå har jeg faktisk ikke sammenlignet priser på en stund, for det har ikke gått så mange refiller i det siste. Men jeg så nå etter et kjapt googlesøk at det var andre leverandører som også har god pris på refillene, så mulig man finner det rimeligere på norsk nettbutikk også :)
 
Last edited:
Det kommer litt an på, for det er stadig forskjellige tilbud. Men sist betalte jeg 300 kr for 4 stk AngelCare-refiller (inkl frakt). Nå har jeg faktisk ikke sammenlignet priser på en stund, for det har ikke gått så mange refiller i det siste. Men jeg så nå etter et kjapt googlesøk at det var andre leverandører som også har god pris på refillene, så mulig man finner det rimeligere på norsk nettbutikk også :)
Prøvde å se litt men fant egentlig bare samme priser overalt. Selv norske butikker som er billigere skal ha så mye i frakt at det blir samme pris. Men sånne refills er kanskje på tilbud en gang i blandt og?
 
Prøvde å se litt men fant egentlig bare samme priser overalt. Selv norske butikker som er billigere skal ha så mye i frakt at det blir samme pris. Men sånne refills er kanskje på tilbud en gang i blandt og?
Okay, da er det nok likt allikevel fortsatt. Ja, det er vel sikkert på tilbud av og til, så da får man bare hamstre litt da :)
 
Back
Topp