Babypakker

K7583

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Har dere hentet ut babypakker? I såfall hva synes dere om innholdet? Har dere hentet ut ved flere graviditeter og fikk dere da samme innhold?
 
Jeg har kun hentet fra rema 1000 nå, og jeg syntes den pakken var veldig nyttig. Masse fine og praktiske babyprodukter.
Har ikke hentet noen andre steder. Skulle hentet fra apoteket men finner ikke ut hvordan man får tak i hentekvitteringen.
 
Jeg har kun hentet fra rema 1000 nå, og jeg syntes den pakken var veldig nyttig. Masse fine og praktiske babyprodukter.
Har ikke hentet noen andre steder. Skulle hentet fra apoteket men finner ikke ut hvordan man får tak i hentekvitteringen.
På Apotek1 må du laste ned appen. så får du en kuppong som må aktiveres når du henter ut.
 
Ok, takk. Jeg hadde appen, men ikke laget meg bruker. Fant kupongen når jeg laget meg ny bruker.
Så bra. Selv har jeg hentet fra Rema, kiwi og apotek1. Skulle gjerne hatt vanlige tuber fra apoteke i stede for mange små tester. Men utenom det var jeg veldi fornøyd. Alt gratis hjelper jo. Fint å ha noe i starten :D
 
Har hentet fra Rema, Kiwi, Apotek 1 og Skoringen. Skoringen koster riktignok 60,-, men det syns jeg den var verdt. Fikk også tak i en fra Name IT, men den har de dessverre sluttet med nå.
 
Hentet ut Rema, Kiwi og Apotek1. Har ikke åpnet de enda:p
+gratis bleiebøtte fra Barnas Hus
 
Har hentet rema 1000, kiwi og apotek1. Jeg synes også det kanskje kunne vært noen fullsize produkter fra apotek, men det er jo greit å teste ut litt forskjellig. Syns også det er greit å ha fått ulike bleier så man kan prøve ut de.
Jeg er fornøyd med innholdet :)
 
Har hentet fra Rema, Kiwi, Apotek 1 og Skoringen. Skoringen koster riktignok 60,-, men det syns jeg den var verdt. Fikk også tak i en fra Name IT, men den har de dessverre sluttet med nå.
Jaa. Ble litt skuffet da jeg sjekket Name It. De har tydeligvis akkurat sluttet for den va tilgjengelig for bare noen mnd siden :(
 
Jeg har hentet ut fra Kiwi, Rema 1000 og Apotek 1. Gadd ikke hente ut fra Skoringen denne gangen da den er lik som med førstemann + at jeg ikke følte jeg hadde så mye nytte av hva som var oppi den. Ellers synes jeg de tre jeg har hentet ut, har vært veldig fine. Mye og variert innhold :) Det er litt forskjell på innholdet fra hva det var for 2,5 år siden, men hovedsaklig det samme.

Er det forresten noen som vet om man får gratis bleiebøtte hos Barnas Hus når man har hentet det ut før på tidligere barn?
 
Har hentet fra Apotek 1, Kiwi og Rema 1000. Er stort sett fornøyd.

Usikker på om jeg kommer til å bruke bleiene fra Lillego (Kiwi) og Lev Vel (Rema 1000), da jeg ikke likte de så godt til eldstemann, men ellers tror jeg at jeg får brukt det meste :)
 
Jeg har hentet ut fra Kiwi, Rema 1000 og Apotek 1. Gadd ikke hente ut fra Skoringen denne gangen da den er lik som med førstemann + at jeg ikke følte jeg hadde så mye nytte av hva som var oppi den. Ellers synes jeg de tre jeg har hentet ut, har vært veldig fine. Mye og variert innhold :) Det er litt forskjell på innholdet fra hva det var for 2,5 år siden, men hovedsaklig det samme.

Er det forresten noen som vet om man får gratis bleiebøtte hos Barnas Hus når man har hentet det ut før på tidligere barn?

Ja bleiebøtte er pr svangerskap :) fikk en rosa (annen type) mot at jeg kjøpte 3pk refil. Det må mann jo uansett :)
 
Rema1000, kiwi, apotek1, name it.. (dessverre gått ut) skoringen :) fornøyd med pakkene, men savner pakkene som var for 8år siden.. da var det ren babypakke.
 
Har dere sett at komplett apotek har rabatt på utvalgte produkter gjennom babyverden sin gravid og barn-app?
 
Har hentet fra Rema, Kiwi, Apotek 1 og Skoringen. Skoringen koster riktignok 60,-, men det syns jeg den var verdt. Fikk også tak i en fra Name IT, men den har de dessverre sluttet med nå.



Hvordan klarte du å bestille på Skoringen? :) Det har stått lenge at de er utsolgt?
 
Back
Topp