Babypakker

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Maisløyfene 2024
Vet det var en tråd om dette for ei stund siden, men gadd ikke lete så veldig lenge så starter bare en ny. :p Jeg har bestilt fra apotek1 og rema1000 i dag. Skal også bestille den fra kiwi, men har ikke trumfinnlogginga her så får ikke gjort det enda. Skoringen har også en, men det er ikke en gratis pakke da - koster 60 kroner. Tror jeg bestiller den også, Tenker jeg bestiller bleiebøtta fra barnashus også, badet er rett ved utgangsdøra så den kan stå der, da gjør det ikke så mye om den ikke er helt lukttett (har hørt litt begge deler om den). Gratis er gratis, eller no sånt. :p

Oversikt over de ulike tilbudene:
Babypakker.no

Har allerede hentet på apotek 1 og kiwi :) vurderer å bestille på rema1000 også hvis den er noe bra?
Kiwi sin syntes jeg var Ok, men kjedelig. Apotek1 sin var veldig bra! :D

Hentet Apotek1 sin i dag, kjempemasse kjekt oppi den!!!! :-D Skal hente Rema sin snart, Kiwi har vi ikke i nærområdet, men har registrert meg og få hente den neste gang vi er utenbys!

Har allerede hentet på apotek 1 og kiwi :) vurderer å bestille på rema1000 også hvis den er noe bra?
Kiwi sin syntes jeg var Ok, men kjedelig. Apotek1 sin var veldig bra! :D
I Rema sin var det en Body med teksten: familiens midtpunkt, noe vaskeprodukter, bleier og våtservietter tror jeg.. og en smokk.

Ååhh gøyyy hadde helt glemt at vi kan gjøre det nå [emoji3][emoji3]

Bestilt og registrert i dag så da kan jeg hente neste uke, gøy å se hva man får. Mye havner nok i stellebagen [emoji1]

Henta ut apotek1 sin i dag. Gøy å ha kommet så langt altså! :D

Har ikke vitus apotek lenger? Barnas hus hadde også i en periode.

Har henta apotek 1 sin idag og [emoji3]

Jeg ble skikkelig imponert over Apotek 1 sin. Den slo rema1000.

2 flasker, en skje, en smokk, bleier, våtservietter, tørre servietter, 2 salver, bind, ammeinnlegg og prøve på flytende såpe.

Wow!

Hei dere,

Jeg vil bare minne dere på en liten ting:
Det er kjempekjekt med gratis babypakker. Ett superflott bidrag når man venter baby. Ikke ett vondt ord om disse pakkene, det er ikke det jeg mener. MEN, husk å les hva dere godtar når dere bestiller disse pakkene. Husk at dere signerer medlemskap både her og der, slik at dere godkjenner at dere kan kontaktes av diverse firmaer ;)

Back
Topp