Nåken som har henta ut gratis babypakker og har nåken og anbefale? Fekk ein på eit apotek eg var innom og blei positivt overraska over innholdet. To tåteflasker, bleier, våtservietter, tørrservietter og litt reklameprøver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok kun den fra appotek 1 jeg jeg ble kjempeglad når den inneholdt man sin antikolikk flakse jeg har leita overalt etter. Den kan steriliseres i microen og skal vist være veldig bra har jeg hørt (skal amme altså, men greit å ha et par flasker i backup). Også fornøyd med det øverige innholdet i esken
Kiwi og rema sine har jeg ikke hentet, men det er fordi de inneholder hovedsakelig kjedens egne varer. Ønsker ikke å bruke rema eller kiwi bleier
Har hentet hos apotek 1, rema og kiwi. Er så positivt overrasket over alle! Sist jeg gikk gravid (for 9 år siden) var det noe helt annet, da fikk man ei bleie eller to, et bind, en dose vaskepulver og en haug med reklameblekker. Var vel ei pakke man fikk en smokk i...
nå inneholder jo pakkene skikkelige saker og ikke minst saker av verdi!! Vi har jo fått bleier, kluter, våtservietter, flasker og smokker for flere hundre kroner nå, og stelleveske som er helt kurant [emoji1303][emoji4]
Har bestilt hos Rema og Apotek1, husker Vitus hadde for en stund tilbake, og det er vel den eneste av de jeg har fått tidligere som jeg ikke hadde hentet ut på nytt om de hadde hatt. Ja det var gratis produkter, men sammensetningen var helt sær (uthenting i 3.trimester; vitaminpakke tilpasset 1.trimester, smoothie for barn over 6mnd, med utløpsdato innen 3mnd av uthenting, så lenge før ungen kunne spise den og ellers bare masse reklame)
Jøss, den høres jo ut som ble brukt for å «slippe å kaste» gamle varer nesten! [emoji15]
Vi har hentet fra kiwi, rema 1000 og apotek1. Her vant kiwi helt klart, hovedsaklig fordi vi fikk med stelleveske (som var knall). Apotek 1 kom på 2. plass takket være flasker og slikt. Rema sin var mer så som så, men gratis er gratis. Jeg synes det er greit å få med ulike bleier, så man får prøvd litt og sett hva som passer best til ens eget barn.