Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere begynt og bestilt babypakker da damer?
Jeg har bestilt fra apotek1 og kiwi, tenker og å bestille fra Rema!
Noen fler som har sett seg rundt?![]()
La inn rett dato, ikke juksa!Hvordan har du fått bestilt?Står at det ikke kan bestilles før 3mnd før termin. Kommer opp at jeg ikke kan bestille
![]()
Gleder meg til kiwi sin, men gidder ikke jukse med dato for å hente den riktig enda.
La inn rett dato, ikke juksa!
På appen til kiwi og apotek1 så har det kommet opp at jeg kan hente "snart".
Fikk ikke bestilt på Rema![]()

Sånn å forståLa inn rett dato, ikke juksa!
På appen til kiwi og apotek1 så har det kommet opp at jeg kan hente "snart".
Fikk ikke bestilt på Rema![]()
Sånn å forstå
Jeg satser på at jeg husker å bestille/hente disse når jeg er i permisjon eller der omkring, dere andre som alt har bestilt de får vise frem alle de fine tingene så jeg husker det
Så noen oversiktsbilder av innholdet i pakkene her om dagen, og tror hvertfall jeg skal hente de ut før jeg begynner å kjøpe inn hygieneprodukter til mini![]()
Ikke sant, så man fikk hele pakker med bleier blandt annet, noe jeg tenker er greit siden man ikke aner hvilke som funker på babyen før man har prøvd.Var det jeg og tenkte, da har man jo nok (og litt til) i starten, og kan prøve flere produkter!
Har vel og merke hatt baby før, men er 5 år siden det og snart![]()
Vi har fortsatt babyolje, babyshampo og babylotion igjen fra gratispakkene/gaver den første tiden, og her er guttungen bikka to årSånn å forstå
Jeg satser på at jeg husker å bestille/hente disse når jeg er i permisjon eller der omkring, dere andre som alt har bestilt de får vise frem alle de fine tingene så jeg husker det
Så noen oversiktsbilder av innholdet i pakkene her om dagen, og tror hvertfall jeg skal hente de ut før jeg begynner å kjøpe inn hygieneprodukter til mini![]()
Signerer denne. Satt igjen med syykt mye fra de babypakkene som aldri kom i bruk. Lite man trenger til så små egentlig..Sist gang hentet jeg babypakker. Men denne gangen kommer jeg ikke til å gjøre det. Jeg vet hva jeg kommer til å bruke på babyen av bleier, stelleprodukter osv.
Prøvde litt forskjellig sist men endte opp med naf badeolje, inotynol, engangsvaskeservietter og libero touch bleier som vi holder oss til.
Men det er jo veldig individuelt hva barnet tåler og passer![]()
Signerer denne. Satt igjen med syykt mye fra de babypakkene som aldri kom i bruk. Lite man trenger til så små egentlig..
Har bestilt kiwi sin (og jukset på termindato) av den enkle grunn at det er produkter vi bruker til daglig, og jeg er hypp på den stelleveska![]()