Babypakker

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Tenkte vi kunne lage en egen liste over de babypakkene man kan hente :)
Vet det finnes flere lister på nett, men det gjør ikke noe!

Jeg vet om;
- Apotek1
- Liberopakken. Hentes på kiwi
- Rema 1000
- Goboken. Her får man en bokpakke til baby, mener jeg.
- Rimipakken

Flere?

Rimi pakke finnes ikke lengre.
Og god boken blir du medlem i bokklubben etterpå bare så alle hvet det.
Du kan få gratis smokk av mam også

Åå. Jeg synes rimipakken var den beste i forrige svangerskap :(

Bleiebøtte fås på barnas hus? Den hadde jeg helt glemt :)

Åå. Jeg synes rimipakken var den beste i forrige svangerskap :(

Bleiebøtte fås på barnas hus? Den hadde jeg helt glemt :)

Bleiebøtte får man vel både på barnas hus og babyshop mener jeg :) hentet kun på barnas hus sist gang.

Veldig synd med Rimipakka. Jeg var vel en av de siste som fikk den til Juli15 frøkna mi, før det ble lagt ned. Var absolutt den beste pakka.
Men syns Remapakka er fin og da :)

Bleiebøtte får man vel både på barnas hus og babyshop mener jeg :) hentet kun på barnas hus sist gang.

Veldig synd med Rimipakka. Jeg var vel en av de siste som fikk den til Juli15 frøkna mi, før det ble lagt ned. Var absolutt den beste pakka.
Men syns Remapakka er fin og da :)
Ja, den rimipakken var veldig bra :)

Det var ikke remapakke nærmet fødte sist, så blir spennende med det denne gangen ;)

Ja, den rimipakken var veldig bra :)

Det var ikke remapakke nærmet fødte sist, så blir spennende med det denne gangen ;)

Nei, den kom vel rundt min termin i fjor engang. Så jeg var vel med i den første puljen som fikk den og siste med rimi. Så heldig der.

Nei, den kom vel rundt min termin i fjor engang. Så jeg var vel med i den første puljen som fikk den og siste med rimi. Så heldig der.
Ja, da var du heldig :)

Må man skrive ut kvitteringene fra e-post eller kan jeg ta bilde også vise legitimasjon i tillegg for å få pakken?

Må man skrive ut kvitteringene fra e-post eller kan jeg ta bilde også vise legitimasjon i tillegg for å få pakken?
Skal holde å bare vise på mail/melding med mindre man får hentelapp selvfølgelig.

Hva må man gjøre for å få disse pakkene? Bare gå innom butikkene?

Hva må man gjøre for å få disse pakkene? Bare gå innom butikkene?
Du må registrere deg. På rema vil du få en melding om når du kan hente den, også oppga jeg bare navnet mitt ved henting :)
Apotek1 viste jeg frem mailen jeg hadde fått :)

Hentet disse to selv nå nettopp

Du må registrere deg. På rema vil du få en melding om når du kan hente den, også oppga jeg bare navnet mitt ved henting :)
Apotek1 viste jeg frem mailen jeg hadde fått :)

Hentet disse to selv nå nettopp
Registrerer seg på nettet også fikk du Mail fra apotel 1 og melding fra rema?

Back
Topp