Når kan man bestille babypakker?
Er det noen grense for hvor langt man må være på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når kan man bestille babypakker?
Ooo...den visste jeg ikke om engang!Jeg venter SPENT på om Babyshop klarer å relansere Mammaboksen, før vi har termin![]()
Ikke jeg hellerOoo...den visste jeg ikke om engang!![]()
![]()
Jeg vet at det stemme for Barnashus, men ikke babyshop. På Barnashus så registrere du deg ett stykke nede på websiden deresHørt at man kan få gratis bleiebøtte fra Babyshop. Noen som vet om det stemmer?
Ja, det får manHørt at man kan få gratis bleiebøtte fra Babyshop. Noen som vet om det stemmer?
Hvordan får man bøtta fra Babyshop? Vet bare hvordan du får det fra BarnashusJa, det får manOg hatt flere venner med barn som et mer fornøyde med bøtta fra Babyshop enn Barnashus.
Jeg bare ba om den da jeg var der...Hvordan får man bøtta fra Babyshop? Vet bare hvordan du får det fra Barnashus![]()
Ja, det får manOg hatt flere venner med barn som et mer fornøyde med bøtta fra Babyshop enn Barnashus.
Jeg bare ba om den da jeg var der...Den har akkurat kommet i to nye farger også, så man kan velge
![]()
Å så bra.tenkte jeg kunne prøve begge bøttene og se hvem jeg liker best. Må man melde seg inn i noen klubb eller lignende?
Samme her. Syns det var for drøy pris - mye billigere å bruke søppelbøttePå Barnas hus må man i alle fall registrere kontaktinformasjon og melde seg på et nyhetsbrev. Dette kan man vel helt sikkert melde seg av etter at man har fått bøtta da, men hvorvidt man aldri mer blir kontaktet med reklame derfra vet jeg ikke sikkert. Uansett tror jeg hovedgrunnen til at man får disse bøttene gratis, er at man da kommer tilbake til butikken for å kjøpe poser. Og disse tar de seg antagelig rimelig godt betalt for, uten at jeg har gått prisene etter i sømmene.
Vi hadde ikke bleiebøtte sist, brukte bare en vanlig søppelbøtte.
Nei, tror ikke man må være medlem for å få den, men jeg er ikke sikker. Den fås i hvit, rosa og turkisaktig.Hvilke farger var den i?![]()