Babypakker

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Når kan man bestille babypakker?
Er det noen grense for hvor langt man må være på vei?

Når kan man bestille babypakker?
Er det noen grense for hvor langt man må være på vei?

Libero kan du registrere når du vil, men lappen for å hente pakken vil komme i posten så så lang tid før termin:)
Babybox (apotek1) kan og registreres når du vil, men hentes 3 mnd før til 3 mnd etter termin:)
Rema1000 bestilles når d er 3 mnd eller mindre til termin:)

Last edited:
Jeg venter SPENT på om Babyshop klarer å relansere Mammaboksen, før vi har termin :D

Ooo...den visste jeg ikke om engang! :eek: :p
Ikke jeg heller :( Men dette står det:
Mammabox kommer tilbake i ny og spennende versjon
Mammabox tar nå en pause, mens vi jobber for å lage en ny versjon, med nye samarbeidspartnere. Vi setter pris på din tålmodighet!

Vi ønsker deg velkommen tilbake!

Meld deg på Mammanett.no sitt nyhetsbrev her og få beskjed på forhåndsvarsel neste gang vi åpner for bestillinger.

Krysser fingrene for at den kommer snart altså :p Men det er lenge siden den ble sendt ut... Lov å håpe :)

Hørt at man kan få gratis bleiebøtte fra Babyshop. Noen som vet om det stemmer?
Ja, det får man :-) Og hatt flere venner med barn som et mer fornøyde med bøtta fra Babyshop enn Barnashus.

Hvordan får man bøtta fra Babyshop? Vet bare hvordan du får det fra Barnashus :p
Jeg bare ba om den da jeg var der... :-P Den har akkurat kommet i to nye farger også, så man kan velge :-)

Ja, det får man :-) Og hatt flere venner med barn som et mer fornøyde med bøtta fra Babyshop enn Barnashus.

Å så bra. :) tenkte jeg kunne prøve begge bøttene og se hvem jeg liker best. Må man melde seg inn i noen klubb eller lignende?

Å så bra. :) tenkte jeg kunne prøve begge bøttene og se hvem jeg liker best. Må man melde seg inn i noen klubb eller lignende?

På Barnas hus må man i alle fall registrere kontaktinformasjon og melde seg på et nyhetsbrev. Dette kan man vel helt sikkert melde seg av etter at man har fått bøtta da, men hvorvidt man aldri mer blir kontaktet med reklame derfra vet jeg ikke sikkert. Uansett tror jeg hovedgrunnen til at man får disse bøttene gratis, er at man da kommer tilbake til butikken for å kjøpe poser. Og disse tar de seg antagelig rimelig godt betalt for, uten at jeg har gått prisene etter i sømmene.

Vi hadde ikke bleiebøtte sist, brukte bare en vanlig søppelbøtte.

På Barnas hus må man i alle fall registrere kontaktinformasjon og melde seg på et nyhetsbrev. Dette kan man vel helt sikkert melde seg av etter at man har fått bøtta da, men hvorvidt man aldri mer blir kontaktet med reklame derfra vet jeg ikke sikkert. Uansett tror jeg hovedgrunnen til at man får disse bøttene gratis, er at man da kommer tilbake til butikken for å kjøpe poser. Og disse tar de seg antagelig rimelig godt betalt for, uten at jeg har gått prisene etter i sømmene.

Vi hadde ikke bleiebøtte sist, brukte bare en vanlig søppelbøtte.
Samme her. Syns det var for drøy pris - mye billigere å bruke søppelbøtte :) Og jeg syns det var et herk å tømme den. Vi brukte hundeposer sist gang, gjør nok det samme igjen :)

Vi har bleiebøtte fra et eller annet sted som vi fikk gratis og med noen sånne dyre poser med. Når de tok slut begynte vi bare å bruke litt tykkere hvite søppelposer som man kan kjøpe på matbutikken billig. Trenger ikke å bruke dyre poser i de bøttene

Back
Topp