Babypakker

Jeg er litt skeptisk til alle de velkomstpakkene som er som innmelding i bokklubb etc - ser for meg de utnytter litt det at man tenker på helt andre ting enn å avbestille de bøkene som kommer hver mnd og at man ender med å kjøpe veldig mye man ikke vil ha :P

Jeg er litt skeptisk til alle de velkomstpakkene som er som innmelding i bokklubb etc - ser for meg de utnytter litt det at man tenker på helt andre ting enn å avbestille de bøkene som kommer hver mnd og at man ender med å kjøpe veldig mye man ikke vil ha :P
Huff ja, om man glemmer å avmelde seg kan det fort bli dyrt :P
Tror det kan være en fordel å legge inn varsel for den dagen du bør avmelde deg ;)

Jeg er litt skeptisk til alle de velkomstpakkene som er som innmelding i bokklubb etc - ser for meg de utnytter litt det at man tenker på helt andre ting enn å avbestille de bøkene som kommer hver mnd og at man ender med å kjøpe veldig mye man ikke vil ha :p
Goboken anbefales pga dette, der kan du avbestille på nett, gjerne lenger fram i tid også :) og bonus at bøkene derfrå er ganske kjekke :)

Apotekene har pakker (ikke alle), Rimi, Kiwi, Rema 1000, Libero..
Det er de jeg kommer på i farta.

Pampers gir ut gratis prematurbleier hvis man kontakter dem, MAM gir ut gratis smokker, og diverse bokklubber har gratis velkomstpakker mot porto også. :)
De bokklubbene er et helvete å bli kvitt etterpå :P det er gjerne ett års bindingstid og man må alltid passe på å avbestille. Gjør man ikke det så må man returnere bøkene for egen regning :(

De bokklubbene er et helvete å bli kvitt etterpå :p det er gjerne ett års bindingstid og man må alltid passe på å avbestille. Gjør man ikke det så må man returnere bøkene for egen regning :(
Ja det har jeg også tenkt på! Mange fine ting å få - men slit å passe på å avbestille!

Back
Topp