87'modell
Forumet er livet
Nei, det er sant. Kopierte bare en gammel liste jeg, og tenkte ikke på at Rimi nå er Coop.Rimi-butikker finner man vel ikke lenger?
Takk for at du sa ifra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er sant. Kopierte bare en gammel liste jeg, og tenkte ikke på at Rimi nå er Coop.Rimi-butikker finner man vel ikke lenger?
Huff ja, om man glemmer å avmelde seg kan det fort bli dyrtJeg er litt skeptisk til alle de velkomstpakkene som er som innmelding i bokklubb etc - ser for meg de utnytter litt det at man tenker på helt andre ting enn å avbestille de bøkene som kommer hver mnd og at man ender med å kjøpe veldig mye man ikke vil ha![]()
Goboken anbefales pga dette, der kan du avbestille på nett, gjerne lenger fram i tid ogsåJeg er litt skeptisk til alle de velkomstpakkene som er som innmelding i bokklubb etc - ser for meg de utnytter litt det at man tenker på helt andre ting enn å avbestille de bøkene som kommer hver mnd og at man ender med å kjøpe veldig mye man ikke vil ha![]()
Ja jeg er også veldig fornøyd med gobokenGoboken anbefales pga dette, der kan du avbestille på nett, gjerne lenger fram i tid ogsåog bonus at bøkene derfrå er ganske kjekke
![]()
De bokklubbene er et helvete å bli kvitt etterpåApotekene har pakker (ikke alle), Rimi, Kiwi, Rema 1000, Libero..
Det er de jeg kommer på i farta.
Pampers gir ut gratis prematurbleier hvis man kontakter dem, MAM gir ut gratis smokker, og diverse bokklubber har gratis velkomstpakker mot porto også.![]()
Ja det har jeg også tenkt på! Mange fine ting å få - men slit å passe på å avbestille!De bokklubbene er et helvete å bli kvitt etterpådet er gjerne ett års bindingstid og man må alltid passe på å avbestille. Gjør man ikke det så må man returnere bøkene for egen regning
![]()