Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er en per barnGjelder babypakker bare førstegangs gravid?
Er det? Også om man bor i Oslo og kan ta turen over grensa?Hvis man bor ved svenskegrensa er det jo også flere pakker i Sverige man får ta ut også![]()
Var det sist jeg var gravid så kan ikke tro at det har forandret seg så mye.Er det? Også om man bor i Oslo og kan ta turen over grensa?
Fra 3 måneder før termin, så blir vel ca det ja. Men tror ikke de er så strenge på det, så lenge du har synlig mage tror jeg det er greitEr det fra uke 28 vi kan hente babypakker?![]()
Har han svensk personnummer?hmmm, går man under svensk husholdning om man har hytte i Sverige?(Pappa har så kan vel bruke adressen)
Er det fra uke 28 vi kan hente babypakker?![]()
hmmm, går man under svensk husholdning om man har hytte i Sverige?(Pappa har så kan vel bruke adressen)
De er ikke så nøye på slike ting ofte, bare man kan bruke et svensk personnummer, noe mange har da det er nærmest altfor lett å fåMamma og pappa har feriehus i Sverige, men de er jo ikke svenske...så tviler på at det går å oppgi deres adresse da...
Rimi-butikker finner man vel ikke lenger?Apotekene har pakker (ikke alle), Rimi, Kiwi, Rema 1000, Libero..
Det er de jeg kommer på i farta.
Pampers gir ut gratis prematurbleier hvis man kontakter dem, MAM gir ut gratis smokker, og diverse bokklubber har gratis velkomstpakker mot porto også.![]()