Babypakker

Gleder meg til å kunne begynne å bestille og hente disse ;-)

Er det? Også om man bor i Oslo og kan ta turen over grensa?
Var det sist jeg var gravid så kan ikke tro at det har forandret seg så mye.
Apotekhjärtat har for eksempel en babybox til medlemmer, men nordmenn må vel bli medlem i apoteket og deretter må den bestilles da.
Babyproffsen hadde vist før men endret til kun svenske husholdninger, men går jo ann å spørre om dere reiser innom :)

hmmm, går man under svensk husholdning om man har hytte i Sverige?(Pappa har så kan vel bruke adressen :-P )

hmmm, går man under svensk husholdning om man har hytte i Sverige?(Pappa har så kan vel bruke adressen :-P )

Mamma og pappa har feriehus i Sverige, men de er jo ikke svenske...så tviler på at det går å oppgi deres adresse da...

Mamma og pappa har feriehus i Sverige, men de er jo ikke svenske...så tviler på at det går å oppgi deres adresse da...
De er ikke så nøye på slike ting ofte, bare man kan bruke et svensk personnummer, noe mange har da det er nærmest altfor lett å få ;)

Apotekene har pakker (ikke alle), Rimi, Kiwi, Rema 1000, Libero..
Det er de jeg kommer på i farta.

Pampers gir ut gratis prematurbleier hvis man kontakter dem, MAM gir ut gratis smokker, og diverse bokklubber har gratis velkomstpakker mot porto også. :)

Apotekene har pakker (ikke alle), Rimi, Kiwi, Rema 1000, Libero..
Det er de jeg kommer på i farta.

Pampers gir ut gratis prematurbleier hvis man kontakter dem, MAM gir ut gratis smokker, og diverse bokklubber har gratis velkomstpakker mot porto også. :)
Rimi-butikker finner man vel ikke lenger?

Back
Topp